Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door Stevoo, augustus 08, 2022, 11:08:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevoo

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, heb dit kortgeleden online gevonden en vind sommige onderwerpen over interesses en (a)seksualiteit super interessant.
Ik heb zelf ook wat vragen, over waar ik zelf mee worstel, en zal die ook wel even op een andere plek op dit forum gaan stellen.

Verder: mijn naam is Stefan, ik ben 33 jaar en woon in Alkmaar.

Leuk om met jullie allemaal (digitaal) kennis te maken!

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jaap

Hoi Stefan,

Welkom hier!  :cake: :cake:

Piggelot


Fricai


AceVentura

Welkom op het forum Stefan,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik hoop dat je hier gaan vinden wat je zoekt.

Veel plezier hier :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bunny


HuntressOfArtemis

Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Maartjemaris


Anna38

 :highfive1: ben ook nieuw hier... Maar moet zelf nog uitzoeken hoe ik mezelf kan voorstellen

Koffie

Citaat van: Anna38 op augustus 12, 2022, 11:42:39 PM
:highfive1: ben ook nieuw hier... Maar moet zelf nog uitzoeken hoe ik mezelf kan voorstellen

Je bent al in het forumonderdeel 'stel je even voor', beland. :)
Rechts boven de onderwerpen in de index van dit forumonderdeel zie je een aantal knoppen en een daarvan is 'nieuw onderwerp'. Klik daarop en ik denk dat de rest zich vanzelf wijst. Neem anders even contact op. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevoo

Iedereen bedankt voor alle reacties!

AceOfCups

Ecce homo

PallaS.