Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje zon, zee strand?

Gestart door Rosie_22, augustus 09, 2022, 05:42:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rosie_22

Hi allemaal,

Nu het weer zo warm word de komende week kreeg ik spontaan zin om naar het strand te gaan! Met meer mensen is leuker dan alleen, dus zijn er meer mensen hier die dat wel een leuk idee lijkt en zin hebben om binnenkort een dagje strand te plannen?

Liefs, Rosie

AceVentura

Leuk idee Rosie :klap:

Strand is zeker leuk  :cheerleader:, het ligt er wel een beetje aan waar, de Nederlandse kust is best lang :)
Boven de 25 graden smelt ik, dus ik heb wel de voorkeur voor wat koeler weer ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Haha ja dat klopt, het zou me niet zoveel uitmaken waar? Misschien waar de minste mensen te vinden zijn ;)?

Billie

Hiii Rosie, dat klinkt heel leuk :D I'm down!

Piggelot

Lijkt mij leuk! Maar het is voor mij inderdaad afhankelijk van de locatie of ik kan komen😋

Rosie_22

Leuk, Billie en Piggelot! Wat is handig voor jullie? Vanwaar moeten jullie komen?

Piggelot

Ik kom zelf uit assen, dus lijkt mij de noordelijke kust het makkelijkste. Maar dat is maar net waar de meeste mensen vandaan komen😋

Hugo uit Brussel

Leuk idee, Rosie!  Is dit al doorgegaan? 

PallaS.

Citaat van: Hugo uit Brussel op augustus 24, 2022, 05:31:49 PM
Leuk idee, Rosie!  Is dit al doorgegaan? 
Mijn vraag dus ook

En verder: ik woon in Zuid-Holland vlakbij het strand. Dus daar is iedereen altijd welkom :)
Oh, daarnaast ben ik in augustus op Vlieland geweest. Mocht er ooit een soort ACE Camp die kant opgaan (XD), dan ben ik van de partij, want Vlieland is best mooi. :)

Rosie_22

Oh nee, het is (nog) niet doorgegaan. Was dit topic alweer een beetje vergeten sinds ik het topic over de Efteling was gestart 🙈