Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gamer girl, 31 jr.

Gestart door Nebula, augustus 10, 2022, 08:19:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nebula

Hoi iedereen!

Mijn naam is Tessa, ik ben 31 en woon in Groningen. 31 klinkt een stuk ouder dan ik mijn leven leef. Mijn grootste hobbies zijn o.a gamen (xbox) en op de bank hangen en Netlfix kijken. Verder hou ik ervan om creatief bezig te zijn en ik heb een parttime job in het ziekenhuis. Hoewel ik asexueel ben, hou ik wel van romantiek en intimiteit. Ik zoek mensen die chill zijn en dezelfde interesses delen  :smile-hart: . Of je nou opzoek bent naar vrienden of iets meer, stuur me een berichtje en let's talk!  :bloos:

dmg-san

Hoi!

Ik zag je berichtje en het lijkt me leuk om met je in contact te komen!  Ik ben 34, woon ook in Groningen en heb dezelfde hobbies als jij,  ik speel vooral met de Switch.

Groetjes Sharon

Piggelot

Heey, leuk dat je een oproepje plaatst, ik woon in assen en het lijkt mij leuk om in contact te komen🙂
Ik hou van gamen, maar doe dit te weinig🙈 daarnaast ben ik graag creatief bezig of lees ik een boek😋
Ik ben 26 jaar, stuur maar een pb als je contact wil😁

Stevie1992

Hoi Tessa,

Ik ben 30 en woon in de buurt van Groningen :)
Netflix heb ik niet maar ben wel dol op films en series algemeen

Groetjes,
Stephanie
I need no reasons, I simply.. am

Shannen

Hoihoi

Ik ben bijna 27, woon wel een eindje uit de buurt (Hengelo). Maar ik ben wel een xbox gamer, dus als je het leuk vind mag je me toevoegen 😁 mijn gamertag is ALLIGATORxBLOOD