Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door Fluffie, augustus 11, 2022, 06:01:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fluffie

Hallo iedereen,
Ik ben Fluffie en ik ben 52 jaar, vrouw!
Ik ben van mij zelf extravert en altijd vrolijk maar de laatste tijd niet zo merk ik. Ik zit ergens mee en daarom kwam ik op deze site terecht. Ik ga eerst wat lezen en ik vertel later mijn verhaal in de hoop dat jullie adviezen voor mij hebben. Ik vraag nooit iets maar ik merk dat ik er behoorlijk veel last van heb. Groetjes Fluf

Bunny

Welkom Fluffie! :cake:
Succes met je zoektocht en voel je vrij om vragen te stellen, er is altijd wel iemand die advies of antwoord heeft. Ik hoop dat je er achter komt wat je dwars zit en je weer beter in je vel komt te zitten :knuffel:

AceVentura

Welkom op het forum Fluffie,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Volg vooral je eigen pad. Als het voor jou beter is om eerst rond te kijken dan mag dat uiteraard, wanneer je je vraag wil stellen mag dat ook. We zijn een open community en zolang het respectvol gaat mag alles gevraagd worden.

Ik hoop dat je hier gaat vinden wat je zoekt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai


Koffie

Welkom en vragen staat vrij!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Maartjemaris

Hey Fluffie,

Welkom! Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt. Neem je tijd voor jouw eigen zoektocht en weet dat je hier al je vragen mag stellen.

Jaap

Hoi Fluffie,

Welkom hier!!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Welkom Fluffie,  :cake: :cake: :cake:
Misschien worden je eventuele vragen al lezende vanzelf beantwoord. Succes met alles :)
Ecce homo

PallaS.