Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat te doen?

Gestart door Fluffie, augustus 11, 2022, 07:20:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fluffie

Beste leden,
Ik ben nieuw hier en ik heb een relatie met een 52 jarige man sinds 2020. We hebben het ontzettend leuk en we hebben toekomst plannen gemaakt. Alleen in de bijna 2 jaar hebben wij nog maar 3x sex gehad. Ik pijp hem wel maar voor hem hoeft het niet zo. In het begin begon hij er zelf over dat "we" echt iets moeten doen aan ons sexleven. Ik zei dat ik diegene ben die steeds het initiatief neem en dat hij nooit wil en h8j heeft altijd wel een excuus. Hij is vader bij 3 verschillende moeders. Zijn laatste ex ging voortdurend vreemd. Ik heb hem meerdere keren gevraagd wat er scheelt en dat ik een vrouw ben die graag genegenheid wil en wil geven maar dat ook van hem verwacht. Ik heb in die tijd dat wij samen zijn nog nooit een tongzoen gehad (huil nu tijdens het typen) Hij zei daarop, oh ik dacht dat je dat vies vond.. pfff je hebt het nooit geprobeerd, dus wat bedoel je? Hij kijkt overigens niet naar andere vrouwen. Hij vind intieme plaatjes "bah" en als hij na het douchen in een onderbroek op de bank komt liggen dan kan ik mij niet inhouden en dan speel ik met zijn piemel. Althans.. zo ver kom ik niet eens.. dan komt er weer een excuus. Hij slaapt ook niet meer naast mij in bed, hij zegt dan dat het matras niet lekker ligt.. mijn vagina.. mijn borsten, nog nooit heeft hij die aangeraakt.. terwijl mijn verlangens zo groot zijn om lekker met hem te kunnen vrijen.. het enige wat ik doe is afwachten omdat hij niet lekker in zijn vel zit.. of dat een excuus is geen idee. Ik moet altijd maar afwachten of hij zin heeft in mij.. Als ik mij nu ga douchen krijgt hij geen glimp van mijn naakte lichaam te zien.. Hij wil toch niet. Maar hij wil mij ook niet kwijt, we werken aan onze toekomstplannen. Samen zijn we een fantastisch stel. Humor, ondernemend. Maar niet zoenen, friemelen en sexualiteit. Ik weet het niet meer. Maar dat vreemdgaan zou ik niet doen. Ik zou het hem niet aan doen. Maar ik begrijp zijn ex hierin wel.. hij ziet zijn kinderen niet trouwens.. bij geen 1 vrouw. Geen sex maar wel kinderen verwekt..
Bedankt voor het lezen. Ik ben kapot van de emoties en heb inmiddels een vibrator gekocht. Ik had echt vóór hem een partner waar wij elke dag seks hadden. Ik moest nu echt afkicken.

Fricai

Hey Fluffie,

Moeilijke situatie. Als ik het goed begrijp is de relatie altijd al zo geweest? We horen vaak verhalen van een relatie die 'goed' begint, maar dan zo wordt, dat is een ander verhaal. Als meneer van begin af aan eigenlijk nooit zin heeft gehad is aseksualiteit geen vreemde hypothese. Maar het zou ook kunnen dat hij simpelweg heel laag libido heeft (dan verwacht je dat hij ook niet/nauwelijks masturbeert?), of slechte ervaringen/trauma heeft op dit gebied. Om te achterhalen wat er aan de hand is moet je in staat zijn er met hem over te praten. Maar dat is vaak niet makkelijk, en meerdere dingen in je verhaal klinken ook alsof hij smoesjes gebruikt om seksualiteit en het onderwerp te vermijden? --- Als het echt is dat hij niet lekker in zijn vel zit (wat betekent dat? burn-out? depressie?), dan zou hij misschien kunnen vertellen dat hij vroeger anders was, en dat dat vast nog in hem zit (?).

Sterkte in ieder geval!

Fluffie

Ik vroeg hem waarom hij de scheiding in gang heeft gezet. Nou omdat er totaal geen genegenheid meer was. Hij wil nergens over praten. Dat hij beschadigd is dat weet ik. Maar hij moet niet alle vrouwen over 1 kam scheren. Ik ben totaal niet zo. Ik heb zeeën geduld maar ik heb ook gevoel. Houden van zit erg diep. Maar daar kom je ook niet verder mee in het leven. Er moet meer zijn. Hij raakt mij ook niet eens aan. Ik verlang zo ontzettend naar hem. Maar hij waarschijnlijk niet naar mij. Hij zit ook vaak niet lekker in zijn vel en daar help ik hem bij. Door hem met rust te laten.

AceVentura

Bedankt voor het delen van je verhaal, het zal waarschijnlijk niet makkelijk geweest zijn om dit zo te schrijven dus allereerst complimenten dat je dat hebt gedaan :klap:.
Je tekst is misschien wel wat expliciet waardoor het niet voor iedereen hier geschikt is, maar ik begrijp ook dat het nodig is om een goed beeld van jullie relatie te geven.

Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar zoals Fricai ook zegt: Praten, praten, praten. Zonder te communiceren kom je nergens. Jullie hebben blijkbaar een groot verschil in behoefte op dit vlak, dat is niet jouw probleem, dat is niet zijn probleem, dat is iets waar jullie samen aan te werken hebben. Als praten met z'n tweeën niet lukt zou je misschien een poging kunnen doen met een hulpverlener. Jullie moeten allebei gelukkig kunnen zijn in deze relatie en (hoe om te gaan met) seksualiteit is daar onderdeel van.

Het klinkt misschien wat naar om er nu al over te beginnen, maar als jullie er echt niet uit komen schroom dan ook niet om de moeilijke keuzes te maken. De huidige situatie is ook niet in orde dus dat is ook geen goede basis voor een duurzame relatie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fluffie

Nou het gekke is gebeurd. Doordat wij geen sex hebben wantrouwt hij mij nu. Onze relatie staat nu op een laag pitje. Hij is depressief en vraagt om stilte. Hoe dan? Geen idee wat er gebeurd is. Ik neem hem echter zoals hij is..

AceVentura

Het is lastig om er zo op afstand achter een toetsenbord wat over te zeggen. Geef hem de ruimte die hij nodig heeft, bouw aan dat vertrouwen zodat je het gesprek aan kan gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mute

#6
Hoi Fluffie,
Ik ben waar jij bent, alleen zijn wij al lang samen. Mijn vrouw is nooit gek geweest op intimiteit of vrijen. Het heeft mij en ons veel frustratie en ruzie gekost voordat we hulp zijn gaan zoeken. Mede dankzij eensexuologe en deze site heb ik mijn conclusies getrokken. Haar gebrek aan behoefte komt niet door mij, maar is eerder een geaardheid van haar. Ze vind het gewoon niks.
Mijn grote valkuil is/was dat ik altijd bleef hopen dat het wel "goed" zou komen. En dat ze ooit (morgen) wel zin in mij zou hebben. Nou dat gebeurt niet, want ze vindt het gewoon niet leuk om te vrijen. Wij zijn een ideaal koppel, hebben veel plezier, zijn actief en houden elkaar scherp. We houden heel veel van elkaar (ofschoon ik het moeilijk vind te voelen hoe ze van mij houdt zonder fysiek contact, wanneer ben je vrienden, wanneer ben je geliefden?).

Ze wil in ieder geval oud met mij worden en ik met haar, al blijft het moeilijk. We hebben wat betreft sex wel afgesproken dat ik buiten mag spelen, zolang zij het maar niet merkt. En het buiten onze sociale kring is. Maar die stap hebben we pas na 20 jaar gezet. Het is een tweede keus, maar het helpt mij mijn fysieke behoefte te bevredigen.(en het is ook best leuk en spannend)

Mocht je vragen hebben kan je kan ook een persoonlijk bericht sturen. Ik ben niet steeds online, maar check soms de site.
Veel sterkte.
Mute

Fluffie

Het is nu dat hij even rust nodig heeft omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Ik hoor hem nu al een paar dagen niet. Buiten de deur is niets voor mij. Wat er ook gebeurd, ik blijf hem trouw. Ongeacht zijn geaardheid.

Mute

Begrijp ik.iedereen heeft z'n eigen oplossingen ik zie het niet als ontrouw, ze weer er van en het zit onze relatie niet in de weg. Maar ik begrijp dat anderen dat anders kunnen voelen. Sterkte.

Mute