Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pride Walk in Zwolle

Gestart door NOA, augustus 17, 2022, 03:10:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NOA

Op zaterdag 27 augustus organiseert Zwolle Pride een Pride Walk door Zwolle. De route loopt van Park de Wezenlanden (achter het Provinciehuis, Luttenbergstraat 2) t/m het Rodetorenplein. Ook wij willen hierin meelopen. Lijkt het je leuk om met ons mee te lopen, stuur ons een privé bericht of stuur een mail naar info@aseksualiteit.nl .

Voor meer informatie over de Pride Walk in Zwolle en de rest van het programma van Zwolle Pride kun je terecht op https://www.zwollepride.nl/.

Route de Pride Walk in Zwolle:

[Beschrijving afbeelding: De afbeelding betreft een plattegrond van de stad Zwolle, welke de route van de Pride walk weergeeft. De route begin bij Park Wezenlanden en eindigt bij het Rodetorenplein. De routekaart is gemaakt door Zwolle Pride.]
Facebook, Twitter en Instagram: @Aseksualiteit
Website: http://www.aseksualiteit.nl
Email: Info@aseksualiteit.nl

Edewecht

Ha! Lekker dichtbij ;D

Ik denk wel dat ik kom en meeloop, maar ik meld me niet officieel aan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Beukennootje

Ooooh iets dat zó dichtbij is bij is! Dat gebeurt normaal eigenlijk nooit. Zo jammer dat die zaterdag in mijn agenda al ramvol zit:( Ik had graag meegelopen.

AceVentura

Ik twijfel een beetje om te gaan. Het lijkt me superleuk om weer eens een pride walk mee te doen (de laatste was alweer 3 jaar terug :o).

Uiteraard kom ik dan niet alleen voor de pride walk maar blijf ik ook even hangen en ergens wat eten ofzo. Kan ik gedurende deze Zwolle Pride een beetje terecht met m'n auto? Ik kan daar op de website niets over vinden, heeft iemand die lokaal bekend is misschien een tip over wat te doen?
Alleen is ook maar alleen, dus heeft iemand zin om ook na de pride walk nog even te blijven hangen en in een restaurantje wat te eten?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Citaat van: AceVentura op augustus 22, 2022, 07:41:32 PM
Ik twijfel een beetje om te gaan. Het lijkt me superleuk om weer eens een pride walk mee te doen (de laatste was alweer 3 jaar terug :o).

Uiteraard kom ik dan niet alleen voor de pride walk maar blijf ik ook even hangen en ergens wat eten ofzo. Kan ik gedurende deze Zwolle Pride een beetje terecht met m'n auto? Ik kan daar op de website niets over vinden, heeft iemand die lokaal bekend is misschien een tip over wat te doen?
Alleen is ook maar alleen, dus heeft iemand zin om ook na de pride walk nog even te blijven hangen en in een restaurantje wat te eten?


Normaal gesproken kun je op zaterdag gratis parkeren bij het provinciehuis (wat echt heel dicht bij de start van de Pride Walk is). Verder kun je ook dichtbij het provinciehuis parkeren bij het Thomas a Kempis College (niet ver van het provinciehuis af). Als dat niet kan zou ik de parkeerplaats aan de Turfmarkt proberen. Dit is normaal allemaal prima te doen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe druk het zaterdag zal zijn met de pride.

AceVentura

Bedankt voor de info Beukennootje  :cake: :cake: :cake:

Voor mij is er inmiddels wat anders tussen gekomen dus het gaat helaas niet lukken om hierbij aanwezig te zijn. Veel plezier en veel  :cake: :cake: :cake: :cake: voor wie wel gaan :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Edewecht op augustus 17, 2022, 05:25:03 PM
Ha! Lekker dichtbij ;D

Ik denk wel dat ik kom en meeloop, maar ik meld me niet officieel aan.

Het loopt anders. Ik zal er niet bij zijn, want ik ga juist wat verder weg, die zaterdag. :-\
Iedereen een :taart4: Happy :taart4: Pride :taart4: gewenst!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)