Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar een partner (m/v)

Gestart door Kimberley, augustus 20, 2022, 09:49:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kimberley

Hoi Allemaal,

Een tijdje geleden heb ik mij aangemeld voor dit forum en daar zijn al leuke dingen (contacten en bijeenkomsten) uit voortgekomen. Super fijn om mee te maken en mensen te ontmoeten die je begrijpen.

Nu vond ik het tijd voor een volgende stap, namelijk een berichtje plaatsen in dit contacthoekje. Ik heb best een goed leven op dit moment. Een leuke baan, appartement, huisdieren en goede vrienden en familie. Mezelf vermaken met o.a. sporten, lezen en reizen lukt ook aardig goed. Wel merk ik dat ik het toch wel fijn zou vinden om een partner te hebben in het leven. Iemand waarmee je herinneringen maakt en je het leven kan delen. Ik ben iemand die wel behoefte heeft aan een knuffel hier en daar maar verder geen intieme/seksuele relatie verlangt.

Kun jij je hierin vinden en zou je het leuk vinden om elkaar beter te leren kennen? Dan kun je mij altijd een PM sturen :).

P.s. Ik ben trouwens 32 jaar en woon in Noord-Holland (tussen Amsterdam-Utrecht).