Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vriendschap 40+

Gestart door CarolCMBR, augustus 26, 2022, 08:54:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CarolCMBR

Ik ben op zoek naar vrienden.
Ik hou van films/series kijken (sci-fi, fantasy, thriller/adventure/marvel), wandelen, reizen, knutselen, koken, chatten (heel veel), praten (heel veel), gamen beetje), dieren (Ik heb 2 katten), voetbal kijken (internationale land), coffee/cola en veel meer. Echt een hobby heb ik niet.
Ik woon dichtbij Rotterdam.
Ah..belangrijk.. Ik ben 43 jaar oud. Vrouw.
Ik zoek alleen vriendschap. Voor onbekende redenen werkt het altijd beter met mannen dan vrouwen, waarschijnlijk door mijn interesses.

dutchnerd

Hoi! Ik ben pas sinds vandaag lid van het forum. Hiervoor heb ik af en toe gekeken. Je bericht op het contacthoekje sprak mij aan vanwege je interesses.

Dit is mijn eigen voorstel bericht: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7355.msg178709#msg178709 (misschien krijg je een beter beeld wie ik ben)

Ik ben ook op zoek naar vrienden. Het is lastig om in contact te komen met anderen die dezelfde interesses hebben. De afstand Groningen-Rotterdam zie ik niet als probleem, want ik zie het als een dagje weg, i.p.v. thuis achter de pc zitten.

Een goede film zorgt ervoor dat ik mij even helemaal kan inleven en kan genieten. Als je een contact moment ziet zitten, kun je mij een DM sturen.

myra

ik ben ook een vrouw van 43, ook geïnteresseerd in sci fi en fantasy, koffie en cola zerodrinker en een echte kattenmens. Ik woon wel niet in jouw buurt (Diest, België), maar wil ook graag meer aseksuele mensen vriendschappelijk leren kennen.

Niet onbelangrijk is dat ik alleenstaande mama ben van een vrolijke dochter van 9 jaar. Met haar uitstapjes doen is eigenlijk mijn belangrijkste hobby :) Ik hou ook van een wandeling in de natuur, of een stadsbezoek. Indien mogelijk kom ik naar graag naar AVEN meetings

Ellen1975

hoi Carol,

Ben nieuw op dit forum en zoek ook contacten. Woon in de buurt, namelijk in Dordrecht. Ook een kattenliefhebber, heb er 1. Ook een koffiedrinker maar hou ook va wijn. Heb wel andere filmsmaak maar dat hoeft denk ik geen probleem te zijn. Ben 47 jaar. Hoop graag iets van je te horen. Groet Ellen