Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aromantiek en aseksualiteit bij RTV Oost

Gestart door Beukennootje, september 05, 2022, 06:40:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beukennootje

In het radioprogramma 'De Roze Golf' komt in de meest recente aflevering aromantiek en aseksualiteit aan bod. Het gaat niet alleen maar over aseksualiteit en aromantiek. Het gaat ook over de stad/streek waar de geïnterviewde woont en haar hobby's e.d. Ik heb de hele aflevering nog niet afgeluisterd, dus ik heb nog geen idee hoe de verhoudingen zijn tussen de verschillende onderwerpen.

Voor de liefhebber, hierbij de link:

https://www.rtvoost.nl/radio/aflevering/de-roze-golf/1520942_20220904220000

AceVentura

Bedankt voor het delen Beukennootje,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik vond niet het hele uur interessant maar er zitten zeker interessante stukken tussen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Dank je voor het delen! Staat op m'n lijst op te kijken :)

Koffie

Ik moet eens even kijken wanneer ik mezelf zo ver krijg dat ik een uur luister naar iets. Dat is voor mij net zoiets als met lezen: ik moet het gevoel hebben dat ik echt uren de tijd heb en niet gestoord ga worden. Wie weet lukt het me zaterdag, maar o jee, ik heb ook nog leeshuiswerk liggen. ;) Het staat in elk geval opgeslagen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Als het je puur gaat om de delen die relevant zijn voor aseksualiteit/LHBT denk ik dat het minder dan 30 minuten is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Het gaat inderdaad ook veel over andere zaken. Er kan best veel worden overgeslagen!