Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Week van diversiteit en Coming Out Day

Gestart door AceVentura, oktober 06, 2022, 05:24:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik hoorde laatst op m'n werk dat deze week in het teken staat van diversiteit. Ik had daar zelf niet over gehoord, dus ik ben even benieuwd of dat iets is wat breder is of dat dat specifiek mijn werkgever is ;D. Herkent iemand dat?

Daarnaast is komende dinsdag weer Coming Out Day (eigenlijk een misser dat die niet in de hiervoor genoemde week valt  ::)), zijn er mensen met (spannende?) plannen om uit de kast te komen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb geen plannen. Om nu elk jaar uit de kast te komen... ;)

Ik kende wel iets van diversiteitsweek, maar had geen idee dat dat deze week was en nu hoor ik het pas op donderdagavond.  :schater:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Beukennootje

Via mijn werk weet ik ook dat het week van de diversiteit is! Volgens mij is deze in de ruimste zin van het woord, want ik kwam verhalen tegen van mensen die op allerlei manieren 'anders' zijn dan de standaard in de samenleving.

Ik heb geen (spannende) plannen om uit de kast te komen. Ik denk zo langzamerhand dat ik het gewoon een keer meld als het logisch in een gesprek past. Ik moet alleen de moed nog even vinden (van de paar personen die het weten hebben een aantal ontkennend gereageerd (als in dat aseksueel niet bestaat) en ik moet even moed verzamelen om dat risico weer een keer te willen lopen) :)

Als het toch over weken en dagen van gaat: het is weer oktober, dus dan komt ace week er toch ook zo langzaamaan weer aan?

AceVentura

Het gaat inderdaad om diversiteit in het algemeen, niet specifiek LHBT.

Ace week moest ik even opzoeken en die is inderdaad 24-29 oktober dus die komt er ook binnenkort aan :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler