Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een berichtje

Gestart door Red, oktober 14, 2022, 09:12:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red

Hallo allemaal,

Nadat ik ruim twee jaar lang heb meegelezen, is het nu tijd om ook maar eens bericht hier te schrijven.

Ik ben ongeveer drie jaar geleden per toeval de term aseksualiteit tegengekomen. Geen idee meer waar, hoe of waarom maar ik weet nog wel dat ik sommige dingen herkende. Ik ben op onderzoek gegaan en kwam al snel op dit forum terecht. Ik heb toen een account gemaakt maar nooit de stap gemaakt om een bericht te typen.

Dit komt mede doordat ik niet zeker ben of ik ook daadwerkelijk aseksueel ben (en graag zo weinig mogelijk op het internet zet). Nu is dit niet echt een probleem omdat ik toch niet geloof in hokjes en labels maar het lezen op dit forum heeft mij wel geholpen om het toch een plaats te kunnen geven.

Ik blijf dan ook gewoon lekker meelezen op dit forum. Misschien ga ik ook deelnemen aan conversaties alhoewel ik niet veel online ben en online zo weinig mogelijk wil schrijven. Hopelijk is er in de toekomst wel de mogelijkheid om nieuwe mensen ontmoeten.

Ps. het zegt misschien niet zoveel over mij maar ik had toch de behoefte om een bericht te schrijven. Als je meer wil weten kan je me dat altijd vragen.

Groetjes Red
We live in a world full of make believes

Koffie

Welkom! Begrijpelijk dat je voorzichtig bent met wat je op internet en op dit (openbare) forum achterlaat. Mocht je wel wat gaan posten: als je 25 berichten hebt, kun je posten in een prive-gedeelte wat besloten is en die niet zo openbaar als de rest van het forum. Maar meelezen mag ook.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Red,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je na een tijdje meelezen ook nog een berichtje plaatst en dat het forum je geholpen heeft, daar doen we het voor :klap:
Hopelijk helpt het forum je nog verder te ontdekken welke labels er bij je passen.

Veel (lees) plezier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Welkom! :)  Ik zie ernaar uit om straks kennis te maken tijdens het wandelen.

Jaap


Fricai


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ocean


Piggelot


Stevoo


Red

Bedankt voor alle welkomstberichten.
We live in a world full of make believes

ChronicVillainy


Cake

Hoi,

Mijn naam is cake, 31 en begin steeds meer te begrijpen dat ik aseksueel ben. Hou er gewoon niet zo van.

Ik kom graag in contact met andere. Voor daten maar ook gewoon vrienden.

Let me know ;)

Groetjes,

 :cake: