Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie wint X-Factor

Gestart door pinky, januari 18, 2007, 12:43:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Momenteel alleen maar vuile...maar dat los ik wel op. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Je lost je was op? Da's duur, moet je steeds nieuwe kleren kopen?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Je moest eens weten hoeveel kleren ik heb... genant veel....dus ik kan voorlopig vooruit.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Tja, je woont dan ook in een kast van een kasteel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, daar passen heel veel kleren in !  :-*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Handig!
Dit herinnert me er wel aan dat ik mijn was nog moet opruimen  :P
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Jovi_Hobbes

De mijne is opgeruimd. Ben jij ook al klaar Pinky?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Nou ja, ik moet ze nog opvouwen. Ik was bezig met foto's uitzoeken. Ze zijn trouwens wel erg mooi geworden. Maar goed, dat mag ik zo gaan doen, als ik de verslagen voor school af heb...

(We hebben vanmiddag foto's gemaakt voor mijn ouders 25-jarig huwelijk en we gingen uitzoeken welke de mooiste waren om af te laten drukken)

petra1963

Mijn schone was ligt nu weer in keurige stapeltjes... Voor de volle kasten... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Oei! Dat klijkt wel een beetje decadent hoor Peter!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

tijd voor een nieuwe kast?  :D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Sismo op januari 21, 2007, 10:18:39 PM
Oei! Dat klijkt wel een beetje decadent hoor Peter!  ;)

Nee hoor, alleen maar een tijdje last gehad van koopverslaving ( echt !) .. Het is wel een beetje genant om het allemaal te zien liggen.. Mijn gevoel is meer: oh, mijn god, hoe heb ik dat kunnen doen...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)