Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar is die kerstsfeer? Kom met ons mee naar kerstmarkten in België en Nederland

Gestart door Michelle, november 21, 2022, 08:54:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

Bijna Kerstmis :D Dus hoog tijd voor een paar leuke bijeenkomsten op kerstmarkten.

Zondag 4 december: kerstmarkt van Brussel
Zaterdag 10 december: kerstmarkt van Antwerpen
GEANNULEERD - Zaterdag 17 december: kerstmarkt van Breda

Details volgen later, maar ik kijk er alvast naar uit om jullie allemaal te ontmoeten.

Reageer of stuur een bericht als je wilt komen of als je vragen hebt.

Michelle

Als er iemand met de auto van de kanten van Maastricht zou komen, laat me dat dan even weten alstublieft. Er is namelijk iemand van die kanten die heel graag wilt komen, maar er niet kan geraken.

Respi

Leuk idee! Woon helaas net aan de verkeerde kant van het land hiervoor.


AceVentura

De kerstmarkt in Breda lijkt me wel leuk. Ik ben vroeger veel in Breda geweest en de laatste keer is nu al zeker meer dan 20 jaar terug dus er zal wel heel wat veranderd zijn.
Een trip down memory lane gecombineerd met de gezelligheid van een kerstmarkt lijkt me wel wat :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Citaat van: AceVentura op november 30, 2022, 02:47:49 PMDe kerstmarkt in Breda lijkt me wel leuk. Ik ben vroeger veel in Breda geweest en de laatste keer is nu al zeker meer dan 20 jaar terug dus er zal wel heel wat veranderd zijn.
Een trip down memory lane gecombineerd met de gezelligheid van een kerstmarkt lijkt me wel wat :cheerleader:

Betekent dit dat je ook van de partij bent? Ik hoop dat er nog meer interesse komt voor de kerstmarkt van Breda. Momenteel zijn we maar met 2 (Hugo en ik) en een aantal personen die nog twijfelen.

AceVentura

Het ligt er een beetje aan hoe en wanneer we precies af gaan spreken, maar ik heb zeker interesse. Ik kan verder weinig vinden over een kerstmarkt in Breda dus dat maakt het minder makkelijk om een keuze te maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Citaat van: AceVentura op december 01, 2022, 07:04:33 PMHet ligt er een beetje aan hoe en wanneer we precies af gaan spreken, maar ik heb zeker interesse. Ik kan verder weinig vinden over een kerstmarkt in Breda dus dat maakt het minder makkelijk om een keuze te maken.

Ja de details moet ik nog bekijken en dan kan ik het communiceren. Ik had gevonden dat de kerstmarkt in Breda vanaf 17 december 2022 open gaat. Maar meer info heb ik momenteel ook nog niet.

Het zou zeker leuk zijn om jou eens te ontmoeten

AceVentura

Als het dan toch niet vast ligt, voelen jullie er wat voor om het naar zondag de 18e te zetten? De 17e is Queer aan Zee en daar zou ik ook graag heen willen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Na verder onderzoek bleken er in Nederland weinig goede opties te zijn. De kerstmarkt van Breda is blijkbaar betalend (€22,50) en andere kerstmarkten zijn vaak zeer klein of ook betalend.

Hierdoor besluit ik om deze bijeenkomst te annuleren.

Uiteraard is iedereen van harte welkom nu zaterdag (10/12) op de kerstmarkt van Antwerpen