Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Partner/vriendschap/buddies gezocht in friesland (of omstreken)

Gestart door AceAceBaby, februari 01, 2023, 05:42:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceAceBaby

Hoi! Beetje spannend dit maar nooit geschoten is altijd mis.

Ik ben opzoek naar een partner(V) of vriendschappen/buddies uit de buurt van Friesland die ook op het ace-spectrum zitten. (Maar online contact is ook leuk!)
Ik ben zelf een aseksueele jongen van 20.

Mijn interesses zijn vooral media. Denk hierbij aan films, series, games, boeken en kunst. Ik ben zelf ook een mediavormgever :) en mijn werk bestaat vooral uit 2d, 3d en illustraties.

Als je mij beter wilt leren kennen of mijn 'kunst' wilt zien mag je mij altijd een berichtje sturen, lijkt mij leuk!
Of als je wilt vertellen over jouw interesses en verhalen mag dat ook natuurlijk. Ik hou er erg van om naar enthousiaste mensen hun verhalen te luisteren!  :cheerleader:

Ik weet verder niet wat ik in dit berichtje zou moeten plaatsen dus hou ik het hierbij.
Groetjes!


Stevie1992

Hey, allereerst welkom op het forum :)

Ik woon in Groningen. We hadden het er een tijdje terug met wat mensen ook over dat er weer iets in het noorden moest (in de fb groep).. maarja toen gingen we net de winter en de mega drukke periode in dus dat is nog niet gebeurd. Nu het allemaal weer wat mooier moet worden gaan we zeker proberen dat alsnog op te pakken.

Ben zelf niet echt van de games, maar vele anderen wel, maar wel films series en boeken (en heir en daar wat kunst)
I need no reasons, I simply.. am

Piggelot

Citaat van: Stevie1992 op februari 03, 2023, 03:49:45 PMWe hadden het er een tijdje terug met wat mensen ook over dat er weer iets in het noorden moest (in de fb groep)..
Hier had ik niets van gehoord, wat voor groep is dit?

AceAceBaby

Citaat van: Stevie1992 op februari 03, 2023, 03:49:45 PMWe hadden het er een tijdje terug met wat mensen ook over dat er weer iets in het noorden moest (in de fb groep)..

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.