Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal, ik ben gearriveerd.

Gestart door Dirk_Creator, januari 05, 2023, 04:37:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk_Creator

Niet allemaal tegelijk!

Goedemorgen Nederland, ik ben Dirk, 21, cis man [citation needed], en sinds december 2020 (ik geef de pandemie de schuld) identificeer ik als aseksueel. Het was waarschijnlijk al langer zo, maar ik dacht er gewoon niet zo over na. Oh well.

Ik doe op dit moment een studie in Wageningen, maar ben bijna klaar, en heb vanaf maart (en de jaren daarna) wat tijd over. Aangezien ik dating apps maar niks vind dacht ik hier een profieltje aan te maken, en wie weet komt het ergens terecht. Zo niet, dat zou jammer zijn, maar ik overleef het gelukkig vrij goed op mijzelf.

Ik las dat dit forum vrij actief is en veel verschillende leden bevat - maak je geen zorgen, ik pas overal. Ik ben een introvert met best wel wat "social anxiety", maar ik kan mijzelf er overheenzetten en dingen doen uit mijn comfortzone. Soms.
Overigens denk ik niet dat ik 100% ace ben - meer demi ace or gray ace. Ik heb ook een rare eigenschap dat, hoe hard ik ook probeer, geen goede vriendschappen kan aangaan met mannen - al mijn vrienden, die ik zeer waardeer, zijn vrouwen. Allemaal platonisch, dat wel. Hoewel, ze zijn allemaal geen kandidaten voor een partner, iets dat ik wel graag zou willen. Ik ben er nog niet uit of ik een relatie met of zonder seks zou willen, maar op dit punt is het mij om het even.

Ik heb wel een paar crushes gehad, maar ze zijn zeldzaam, en gingen nooit ergens heen. Maar ik wil niet in het verleden leven. Ik heb nog veel jaren te gaan, en ik houd niet van stilzitten.

Mijn hobbies:
  • Video games! Vooral roguelikes/lites. Risk of Rain, Enter the Gungeon, maar ook Pixel Dungeon en Slay the Spire
  • Het maken van spellen, zowel board games als video games
  • Steden bezoeken en een beetje rondlopen
  • Yoga, zowel thuis als in een paar studio's
  • Memes maken (het spijt me)
  • Je weet wel die houten bouwsets met tandwielen die je zonder lijm in elkaar kan zetten? En die dan een grote constructie worden die ook echt iets doet? Dat.
  • Fietsen. Maar niet vaak verder dan 20 km.

En voordat iemand het vraagt, mijn favoriete film is Coraline (2009). Scheelt wat tijd. Dank voor uw aandacht.https://du.asexuality.org/forum/index.php?action=post;board=7.0#
Ik maak graag dingen, maar niet per se jouw computer.

memories

Welkom Dirk! Die sociale angst heb ik ook, maar als je eens naar een ace meet-up zou willen; ze zijn zeker laagdrempelig hoor 😄

Dirk_Creator

Citaat van: houseofmemories op januari 05, 2023, 05:11:44 PMWelkom Dirk! Die sociale angst heb ik ook, maar als je eens naar een ace meet-up zou willen; ze zijn zeker laagdrempelig hoor 😄
Dankjewel, en ja, geloof ik zo. Ik zal eens rondkijken of ik er eentje mee kan pakken, maar voor zover ik weet staat er nog niets gepland.
Ik maak graag dingen, maar niet per se jouw computer.

Edewecht

Welkom Dirk. Zo te zien vermaak je je ook zo wel (zonder seks dus).

Eén vraagje: die link onderaan je eerste bericht, is dat opzet of een 'voutje'?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dirk_Creator

Citaat van: Edewecht op januari 05, 2023, 06:07:40 PMEén vraagje: die link onderaan je eerste bericht, is dat opzet of een 'voutje'?

Dat is geen "voutje", dat is een link. Die niet werkt omdat mijn Paste functie ergens een memo gemist heeft. Het hoorde niet te gebeuren, ik heb betere links zoals deze.
Ik maak graag dingen, maar niet per se jouw computer.

PallaS.

Welkom! Leuk dat je er bent.

Voor spelletjes ben je trouwens aan het juiste adres hier op het forum (zie de Meet-Ups).

En ah, een fan van Neil Gaiman?

AceVentura

Welkom op het forum Dirk,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Met de meetings zijn we momenteel even wat rustiger (winderdipje denk ik ;)), er komen vast nog genoeg mogelijkheden voor meetings. Er zit niet echt een vast patroon in, iedereen mag wat organiseren waar en wanneer die wil.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap


Dirk_Creator

Citaat van: PallasSophia op januari 06, 2023, 07:59:24 AMVoor spelletjes ben je trouwens aan het juiste adres hier op het forum (zie de Meet-Ups).

En ah, een fan van Neil Gaiman?
Ik ben een fan van het feit dat hij de enige celebrity is die op Tumblr actief is, als een chaotische gremlin. Voor de rest ken ik m niet echt.
Overigens heb ik inderdaad altijd meer mensen nodig om spelletjes mee te spelen!
Ik maak graag dingen, maar niet per se jouw computer.

Maartjemaris


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

PallaS.

Citaat van: Dirk_Creator op januari 06, 2023, 02:23:08 PM
Citaat van: PallasSophia op januari 06, 2023, 07:59:24 AMVoor spelletjes ben je trouwens aan het juiste adres hier op het forum (zie de Meet-Ups).

En ah, een fan van Neil Gaiman?
Ik ben een fan van het feit dat hij de enige celebrity is die op Tumblr actief is, als een chaotische gremlin. Voor de rest ken ik m niet echt.
Overigens heb ik inderdaad altijd meer mensen nodig om spelletjes mee te spelen!

Als je van Coraline houdt, dat vind je z'n andere werk vast ook interessant.

En wellicht dan tot de volgende meet-up!

macobra2019


Jebet66

JB