Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ZEUR NIET ! ( Annie M.G. Schmidt)

Gestart door petra1963, januari 18, 2007, 11:15:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Volgens mij zijn we nu aardig aan het zeuren, of niet?   :D

Sismo

 :rollol: Heb ik ook meegedaan? Nee, geloof het niet, pfioew!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Pinky op februari 08, 2007, 10:57:19 AM
Volgens mij zijn we nu aardig aan het zeuren, of niet?   :D

Ja, dat kunnen we goed ! :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

We zeuren niet, we zijn verstandig!  :handschudden:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Oké ! Dan zijn we ook heel verstandig... :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Is dat een variatie op iemand die zeurt een stukje taart of een koek of een broodje geven, zodat hij/ zij dan even zijn mond houdt ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Jovi_Hobbes

Peter, die uitleg van jou is ook wel goed, maar eigenlijk kwam het bij mij voort uit: snoep verstandig eet een appel. Maar we doen hier niet aan appels  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Veels te gezond ook. De reden dat taartjes lekkerder zijn dan appels is grotendeels te danken aan dat taartjes 'slecht' zijn. Denk ik...  :cake: is de verboden vrucht...