Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door Sebastiaan67, december 21, 2022, 01:14:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan67

Hi, ik ben nieuw hier en ga me toch even voorstellen.
Voor mijn gevoel ben ik al tijd aseksueel, maar heb dit nooit op deze manier benoemt (en misschien niet willen accepteren). Via vrienden ben ik erachter gekomen dat dit wel het juiste is wat bij mij past.

Via deze weg wil ik graag met mensen in contact komen. Hierbij zoek ik eigenlijk nieuwe vrienden die gelijkgestelde zijn.

Dan nog wat over mezelf (dat is toch wel handig bij voorstellen).
25 en student uit Brabant. Ik houd ervan om dingen met vrienden te doen, koken, een lange wandeling maken. Maar ook bordspellen zijn altijd leuk; Wedden dat niemand kan winnen van mij?
Maar netflixen en lekker op de bank hangen is soms ook wel eens heerlijk.

Het zou super leuk zijn om met nieuwe mensen in contact te komen, lekker kletsen en nieuwe vriendschappen te sluiten. Leuke dingen doen, kletsen over je dag en dingen delen. :)

AceVentura

Welkom op het forum Sebastiaan67,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Citaat van: Sebastiaan67 op december 21, 2022, 01:14:14 PMVoor mijn gevoel ben ik al tijd aseksueel, maar heb dit nooit op deze manier benoemt (en misschien niet willen accepteren). Via vrienden ben ik erachter gekomen dat dit wel het juiste is wat bij mij past.
Bedoel je dat je vrienden je hebben geholpen om te ontdekken dat je aseksueel bent? Dat horen we niet vaak, fijn dat je vrienden je zo helpen :klap:

CiteerVia deze weg wil ik graag met mensen in contact komen. Hierbij zoek ik eigenlijk nieuwe vrienden die gelijkgestelde zijn.
Gelijkgestemden heb je al gevonden ;) dus de rest zal ook wel lukken denk ik.

CiteerHet zou super leuk zijn om met nieuwe mensen in contact te komen, lekker kletsen en nieuwe vriendschappen te sluiten. Leuke dingen doen, kletsen over je dag en dingen delen. :)
Je kan altijd een oproepje doen in het contacthoekje, ook zijn er af en toe bijeenkomsten (al hoewel het nu even wat rustiger is ...).

Veel plezier hier en hopelijk tot ziens :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap

Hoi Sebastiaan,

Welkom hier!  :cake:  :cake:
Ik heb nog nooit iemand 'gekoppeld', maar Rosie_22 heeft een aantal dagen geleden een oproepje in het contacthoekje geplaatst, weet niet of je het al gezien hebt.
Jullie hebben wel wat overeenkomsten, hebben ongeveer dezelfde leeftijd en beiden uit Brabant... ;)

Rosie_22

Citaat van: Jaap op december 21, 2022, 01:41:05 PMIk heb nog nooit iemand 'gekoppeld', maar Rosie_22 heeft een aantal dagen geleden een oproepje in het contacthoekje geplaatst, weet niet of je het al gezien hebt.
Jullie hebben wel wat overeenkomsten, hebben ongeveer dezelfde leeftijd en beiden uit Brabant... ;)

Ik dacht dat koppelen altijd stiekem gebeurde ;). Maar goed, heb inderdaad een berichtje op het contacthoekje geplaatst!

Zo te lezen vinden we veel van dezelfde dingen leuk, waar in Brabant kom je vandaan?

Liefs, Rosie

Jaap

@Rosie_22 Of het altijd stiekem gebeurt weet ik niet, maar mensen 'koppelen' die je helemaal niet kent, zal niet zo vaak gebeuren. :)

Rosie_22


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

ocean


Fricai

Hey Sebastiaan, welkom! :wave:

Eline.

Hoi Sebastiaan,

Leuk dat je mensen wil ontmoeten. Ik organiseer ace meetings in Utrecht. Ik ben nu bezig met het organiseren van een in februari. Als dat je leuk lijkt kan je daar naartoe gaan. Dit vind ik zelf een hele makkelijke manier om aseksuelen te ontmoeten. De sfeer is ook heel fijn en ontspannen.
Mocht je interesse hebben kan je me een berichtje sturen.

Eline

Maartjemaris


PallaS.

Welkom - leuk dat je ons gevonden hebt!

Er zijn hier trouwens meer mensen die van bordspelen houden - dus houd het forum goed in de gaten voor de volgende meet-up in Utrecht! Gezelligheid en spelletjes gegarandeerd. ^^

macobra2019

Welkom Sebastiaan - hoop dat je gelijkgestemden ontmoet.
Bij mij is het bewustzijn ook gekomen omdat anderen me aseksueel benoemden.