Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bachelorproef: aseksualiteit

Gestart door margobiebuyck, januari 05, 2023, 11:32:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

margobiebuyck

Beste

In het kader van mijn bachelorproef binnen de opleiding Vroedkunde, heb ik gekozen voor het onderwerp aseksualiteit. Specifieker, aseksuele individuen met een kinderwens.
Voor het praktisch onderdeel zou ik graag een podcast maken om vroedvrouwen te sensibiliseren over het onderwerp. Graag wou ik hier jullie hulp bij.
Zijn er zaken die volgens jullie zeker in de podcast vermeld moeten worden, bepaalde onderwerpen? Hebben jullie goede bronnen die mij zouden kunnen verder helpen voor dit onderwerp?
Graag zou ik een anonieme getuigenis verwerken in mijn podcast over een aseksueel persoon met een kinderwens en hoe die persoon hiermee is omgegaan.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groeten
Margo Biebuyck

E-mailadres: margo.biebuyck@telenet.be

AceVentura

Beste Margo,

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit.
Ik kan je niet helpen, dus ik hoop dat je via deze weg iemand vind die dat wel kan.

Ik zie wel dat je je bericht nog 4 maal geplaatst hebt en deze heb ik weer verwijderd, 1 maal plaatsen is voldoende.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Ik kan je helaas ook niet helpen, maar wat tof dat je geïnteresseerd bent! Ik wens je veel succes met de bachelorproef :)

Koffie

Bronnen heb ik niet zo zeer, wel heb ik ruim 20 jaar geleden kinderen gekregen, en ben ik dus zwanger geweest. Ik wist toen wel dat er iets met me was rondom seksualiteit, maar van aseksualiteit had ik nog nooit gehoord, dus ik wist nog niet dat dat het was.

Je mag me gerust vragen stellen, eventueel via een PB.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bunny

Ik heb een kinderwens en ben nou bezig om deze (alleen) te vervullen. Ik weet niet of ik je dan kan helpen? Je mag me altijd benaderen, ook via PB