Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview Saar Magazine

Gestart door Roeflin, januari 19, 2023, 06:23:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roeflin

Vandaag is Saar Magazine (een tijdschrift voor 50+ vrouwen) uitgekomen, met het interview dat ik afgelopen december heb gegeven over mijn aseksualiteit. Ik had gereageerd op een oproepje op dit forum.

Mijn doel om mee te doen is om mensen die zich altijd anders hebben gevoeld op dit vlak, het vertrouwen te geven dat er niets mis is. Het heeft bij mij heel lang geduurd om te accepteren dat ik nou eenmaal geen seksuele aantrekking ervaar en geen seks hoef te hebben als ik dat niet wil. Hier vrede mee hebben is nog steeds lastig. Ik hoop dat ik anderen in dit proces een beetje kan helpen.

Graag deel ik het interview met jullie.

Liefs Astrid

Koffie

Goed dat je het interview hebt gegeven. En een foto erbij, iets wat weinig mensen willen, mezelf incluis. Stoer. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Inderdaad: stoer, Astrid! :visibility:  Gefeliciteerd met je moed en je openheid.
Hopelijk zijn er onder de lezers van Saar magazine ook een paar bij wie een kwartje mag vallen. Al is het er maar één. Dan heb jij daar aan bijgedragen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Heel goed dat je dit hebt durven doen Astrid. Het is een mooi artikel geworden met een mooie foto.

Uiteraard heb je daar  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  en  :visibility:  :visibility:  :visibility:  :visibility:  mee verdient :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Mooi artikel, Astrid. Wat goed dat je dat gedaan hebt
Ecce homo

PallaS.

Echt tof :) En dank je wel voor het delen.