Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sea life scheveningen

Gestart door Piggelot, februari 04, 2023, 09:40:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piggelot

Heey allemaal, 18 februari is er weer een sea life meeting in scheveningen.
Rita werkt hier en geeft dan een rondleiding😉
Jullie zijn welkom, laat weten of je komt😊

AceVentura

Leuk, een meet bij mij in de buurt :cheerleader:

Ik sluit graag aan!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eline.

Hoi,

Ik ben hier ook bij aanwezig


Piggelot

Citaat van: Eline. op februari 09, 2023, 10:21:58 PMHoi,

Ik ben hier ook bij aanwezig



Top, ik ben er zelf niet bij, maar om ook mensen buiten de app te betrekken, hier even een berichtje gepost. Als er dus een update is vanuit de app, deel ik dat hier.
Voor nu: planning 13:00 ingang sealife.

AceVentura

Zijn er naast Sealife nog plannen? Een wandeling over het strand of de boulevard ofzo?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eline.

Het plan is om met een aantal mensen na afloop naar de Foodhallen te gaan

AceVentura

Bedoel je deze: https://foodhallen.nl/venues/the-hague ?
Besef je wel dat van sealife daarheen een aardige afstand is.

Is er verder al wat meer info? Hoe herken ik deze groep? Hoe heet deze groep zodat ik kan vragen of ik de juiste personen gevonden heb?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

memories

Ik bemoei me er even mee :P  maar ze bedoelen Foodhall Scheveningen, die is wel dichtbij.

Verder denk ik dat het wel goed komt als je om 13.00 voor de ingang staat. Of anders vragen naar Rita. Ik ga zelf niet mee overigens.

AceVentura

Bedankt dat je je er even mee bemoeit :), ik merk namelijk dat ik wat moeite heb met de wel erg magere informatie hierover en dat ik daardoor op het punt sta om dan maar af te haken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Veel plezier vandaag. Sorry voor de magere info. Wat ik weet is dat men om 13:00 uur bij de ingang van sealife hebben afgesproken. Daar kun je vragen naar Rita.
Wat er verder is wet ik helaas niet.

AceVentura

Bedankt voor je bericht Piggelot, inmiddels heb ik besloten niet te gaan.

Voor wie wel gaat: Veel plezier :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel

--------
Top, ik ben er zelf niet bij, maar om ook mensen buiten de app te betrekken, hier even een berichtje gepost. Als er dus een update is vanuit de app, deel ik dat hier.
Voor nu: planning 13:00 ingang sealife.
---------

Hoi Piggelot,
Welke app bedoel je? (Of gewoon WhatsApp?)

Hugo uit Brussel

Even een suggestie voor alle meetups: Als je boven in het forum op het icoontje "Kalender" klikt, en daarna op "Nieuwe gebeurtenis", dan krijg je ook een nieuwe topic waarin je de gebeurtenis aankondigt, maar BIJKOMEND wordt de gebeurtenis in de kalender geplaatst.  Als alle organisatoren dat doen, zou je een mooi overzicht van events krijgen in de kalender.

(Zie ook even de kalender zelf, waar ik een event "Dagje Brugge" heb aangekondigd, en waarvan automatisch een thread werd aangemaakt, wel even categoriseren onder "Bijeenkomsten")

memories

Citaat van: Hugo uit Brussel op februari 24, 2023, 07:58:31 AM--------
---------

Hoi Piggelot,
Welke app bedoel je? (Of gewoon WhatsApp?)

Hoi Hugo,

Eline heeft inderdaad een whatsappgroepje gemaakt voor ace meetings.

Piggelot

Citaat van: Hugo uit Brussel op februari 24, 2023, 08:06:03 AMEven een suggestie voor alle meetups: Als je boven in het forum op het icoontje "Kalender" klikt, en daarna op "Nieuwe gebeurtenis", dan krijg je ook een nieuwe topic waarin je de gebeurtenis aankondigt, maar BIJKOMEND wordt de gebeurtenis in de kalender geplaatst.  Als alle organisatoren dat doen, zou je een mooi overzicht van events krijgen in de kalender.

(Zie ook even de kalender zelf, waar ik een event "Dagje Brugge" heb aangekondigd, en waarvan automatisch een thread werd aangemaakt, wel even categoriseren onder "Bijeenkomsten")

Bedankt voor de tip, zal er de volgende keer aan denken