Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

man - 32 - op zoek naar leuke meid

Gestart door Intotheworld, februari 12, 2023, 02:42:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Intotheworld

Ik had al eerder een oproep in het contacten hoekje geplaatst, maar omdat deze wat ouder is probeer ik het bij deze nog een keer (:

Mijn naam is Kasper, ik ben 32 en woon in de buurt van Utrecht met m'n hond. Ik werk als filmmaker voor evenementen in Nederland en veel in het buitenland. Mijn werk is ook één van mijn grootste hobby's en steek er dan ook veel tijd in. Daarnaast ben ik graag bij vrienden en vind ik het heerlijk om met m'n hond een stuk te lopen in het bos of thuis te klussen. Tegenwoordig ben ik ook bijna elke dag in de sportschool te vinden en in de zomer ga ik graag een stukje rijden op de motor.

Ik ben eigenlijk heel tevreden over mijn leven maar zou het toch fijn vinden om met iemand meer op te kunnen bouwen dan alleen vriendschap. Ik ben heteroromantisch maar ben verder nog niet zeker over mijn seksualiteit. Wel weet ik dat ik niet direct seksuele interesse heb voor iemand. Wel hou ik enorm van knuffelen, kusjes, kriebelen, liefde en aanraking.  ::) 

Ik ben op zoek naar een leuke spontane meid die positief in het leven staat.
Wees niet bang om een berichtje te sturen! Ik ben iemand zonder vooroordelen en probeer eigenlijk altijd wel een reactie te sturen  ;D



Aseela


Magic86

Hoi Kasper,

Ik ben nog niet zo bekend hier op de site. Ik weet ook niet of ik privé of openbaar reageer 😅 ik denk openbaar, in ieder geval, leuke oproep! Lijkt me leuk om contact te hebben met elkaar.

Weet jij hoe je privé een bericht stuurt. Misschien, als je het leuk lijkt kan ik je ook een foto toesturen, wat meer over mezelf vertellen en kunnen we verder contact hebben?

Ciao ciao,
Tess.

Okami

Hi Kasper, leuk stuk om te lezen! Ben zelf net nieuw op het forum maar als je het leuk vind om een praatje te maken om wat meer over elkaar te leren wees dan vrij om een bericht te sturen!

Ben zelf 27 en woon boven Amsterdam. Werk in de ICT en vind het leuk om dagjes weg te gaan of lekker een rondje te gaan lopen. Maar bankhangen met een boek of een film/serie kijken kan ik ook erg goed ;D

Koffie

Citaat van: Magic86 op februari 22, 2023, 07:53:36 PMHoi Kasper,

Ik ben nog niet zo bekend hier op de site. Ik weet ook niet of ik privé of openbaar reageer 😅 ik denk openbaar, in ieder geval, leuke oproep! Lijkt me leuk om contact te hebben met elkaar.

Weet jij hoe je privé een bericht stuurt. Misschien, als je het leuk lijkt kan ik je ook een foto toesturen, wat meer over mezelf vertellen en kunnen we verder contact hebben?

Ciao ciao,
Tess.

Psst. ;) Een prive-bericht kun je sturen als je tenminste 1 bericht op het forum hebt staan, dus dat zou je nu moeten kunnen ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Magic86

Citaat van: Koffie op februari 22, 2023, 10:27:01 PM
Citaat van: Magic86 op februari 22, 2023, 07:53:36 PMHoi Kasper,

Ik ben nog niet zo bekend hier op de site. Ik weet ook niet of ik privé of openbaar reageer 😅 ik denk openbaar, in ieder geval, leuke oproep! Lijkt me leuk om contact te hebben met elkaar.

Weet jij hoe je privé een bericht stuurt. Misschien, als je het leuk lijkt kan ik je ook een foto toesturen, wat meer over mezelf vertellen en kunnen we verder contact hebben?

Ciao ciao,
Tess.

Psst. ;) Een prive-bericht kun je sturen als je tenminste 1 bericht op het forum hebt staan, dus dat zou je nu moeten kunnen ;)

Dankje voor de tip Koffie :klap: , ik kwam er kort na het verzenden achter inderdaad haha!