Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace kamp🏕️

Gestart door Piggelot, februari 20, 2023, 03:22:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piggelot

Hallo iedereen,
We zijn bezig met het Ace kamp te organiseren. We hebben een aanmeldingsformulier gemaakt, deze kun je vanaf nu invullen als je naar het kamp wilt. Het kamp is van 23-25 juni en in het formulier vind je nog meer informatie over het kamp en de accommodatie. Je kunt je aanmelden t/m 1 mei 00:00 uur en er kunnen max. 30 mensen zich aanmelden, daarna kom je op de wachtlijst.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSciZOq-q-hD2NuyJ27nWXYUuL2uEF06B5gqe3CGJ9fBlD_2xA/viewform?usp=sf_link

Groetjes de organisatie van het Ace kamp 😉⛺💜

Als er nog vragen zijn, laat het weten😊

Eline.

Ik ga er in elk geval naartoe en heb er al heel veel zin in  ;D

myra

Oh gezellig... Ik ga sowieso niet kunnen meegaan als alleenstaande mama, maar klinkt als leuk en origineel  initiatief  :cake2:

Piggelot

Citaat van: myra op februari 20, 2023, 06:29:03 PMOh wat houdt dat precies in? Ik ga sowieso niet kunnen meegaan als alleenstaande mama, maar klinkt als leuk initiatief  :cake2:

Een weekend met mensen van het forum, overnachten in tenten op een boerderij, vooral veel plezier hebben😉

myra

Citaat van: Piggelot op februari 20, 2023, 06:34:49 PM
Citaat van: myra op februari 20, 2023, 06:29:03 PMOh wat houdt dat precies in? Ik ga sowieso niet kunnen meegaan als alleenstaande mama, maar klinkt als leuk initiatief  :cake2:

Een weekend met mensen van het forum, overnachten in tenten op een boerderij, vooral veel plezier hebben😉

Gezellig. Veel succes met de organisatie 🌷

AceVentura

Wat een leuk initiatief :cheerleader:  :klap:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shannen


PallaS.

Superleuk! Ik kan er alleen waarschijnlijk niet bij zijn. Maar volgende keer, graag! :)

Tosti


OnsenTamago

Helaas. De tent die ik heb is niet zo makkelijk in- en uit elkaar te halen. ;)  (dan ben je met 4 man wel een paar uurtjes zoet :rollol: )

Piggelot

Citaat van: OnsenTamago op maart 10, 2023, 11:00:49 PMHelaas. De tent die ik heb is niet zo makkelijk in- en uit elkaar te halen. ;)  (dan ben je met 4 man wel een paar uurtjes zoet :rollol: )

We kunnen elkaar altijd helpen🙂

Piggelot

Hallo allemaal! We hebben al een aantal aanmeldingen binnen, maar er is nog plek🙂
Als je mee wil, geef je dan op! Dit kan nog tot eind april😋

myra

En ik ben nieuwsgierig...hoe is het ace kamp verlopen?

Eline.

Het was heel leuk en gezellig. We waren met zo een groepje van 12 mensen. We hebben ook leuke activiteiten gedaan als zwemmen, een creatieve workshop, spelletjes gespeeld, bonte avond en samen verhalen verzonnen.
Het is voor herhaling vatbaar!

Eline

myra

Oh dat klinkt superleuk...en een heel mooie opkomst. Blij voor jullie :paars-hartje: