Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze Zaterdag in Goes

Gestart door Koffie, februari 26, 2023, 03:03:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ik heb dat eens gevraagd, of we ons moesten opgeven. Volgens mij kreeg ik daar niet echt een duidelijk antwoord op. Maar ik denk niet dat ik me daar druk over maak. Over van alles, maar dat niet. ;)

Het is een groots feest waarbij heel Nederland en omstreken welkom is. Met nadruk ook iedereen die zich niet herkent in de 'lettersoep', maar die wel supportive is. Vermoedelijk gaan er dus wel meer mensen 'illegaal' in de parade mee. Je kunt ons misschien nog wel inschrijven, als je dat vanuit Aven doet, is Aven genoemd en zichtbaar op de site met aanmeldingen. Meer voordeel zie ik niet. :)

De Westwal is niet waar het kattencafé gezeten heeft, dat was aan de Oostsingel (het is er helaas niet meer).

Ik zal een kaartje delen. De pendelbussen stoppen inderdaad aan het Koepoortgebied, waar ook een parkeerplaats is. Maar alle parkeergelegenheden zullen wel stampvol zitten, ik hoor mensen al klagen op een doodgewone zaterdag, laat staan een roze. ;)



Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

De start is vanaf de Turfkade. Dat is een klein stukje aan het stadshaventje, dat ik op deze foto een extra oranje streepje heb gegeven. Het onderste cirkeltje van de 2 cirkels in het midden, is de bushalte.



Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Citaat van: Koffie op juni 03, 2023, 07:28:01 PMJe kunt ons misschien nog wel inschrijven, als je dat vanuit Aven doet, is Aven genoemd en zichtbaar op de site met aanmeldingen. Meer voordeel zie ik niet. :)
Zoiets inderdaad, ik zou dan wel AVEN Nederland doen ofzo om verwarring met het grote internationale AVEN te voorkomen.

CiteerDe Westwal is niet waar het kattencafé gezeten heeft, dat was aan de Oostsingel (het is er helaas niet meer).
Ik dacht het te herkennen, dat dacht ik verkeerd dus :schater: . Dat het kattencafe er niet meer is wist ik inderdaad.

CiteerIk zal een kaartje delen. De pendelbussen stoppen inderdaad aan het Koepoortgebied, waar ook een parkeerplaats is. Maar alle parkeergelegenheden zullen wel stampvol zitten, ik hoor mensen al klagen op een doodgewone zaterdag, laat staan een roze. ;)
Ik was ook zeker niet van plan om daar te parkeren, maar het is wel handig om een idee te hebben waar de bus stopt. Dit ziet eruit als redelijk dicht bij de start van de pridewalk :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Verrassing!

Ik heb ons ingeschreven. Dan staan we op die lijst, ik heb kort wat uitgelegd over onze doelen. En wat Aven betekent, in beide talen. Verteld dat we staan voor het samenbrengen van aseksuelen, voor het doorbreken van het isolement en voor het vergroten van de zichtbaarheid. Dat we daarom ook graag genoemd zijn op de deelnamelijst.

Dat we onze oorsprong hebben in de VS, en een link naar de Nederlandse wikipagina, ook op het formulier dat ik moest insturen.

Ik heb gzegd dat het aantal deelnemers onbekend is, maar ik schat tussen de 5 en de 10. En dat het er zeker geen 100 zullen zijn. ;)

Heb ik mijn huiswerk goed gedaan? ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op juni 03, 2023, 08:09:36 PMHeb ik mijn huiswerk goed gedaan? ;)

En of! :duim-omhoog:

Al snap ik niet waarom ze willen dat 'groepen' van 4 mensen en meer zich aanmelden. Dan zou ieder gezinnetje of vriendenclubje zich ook moeten aanmelden. Beetje geforceerd. Maar nou ja.

_______

Ikzelf ga inderdaad parkeren bij de Zeelandhallen, en dan òf met de pendelbus, òf lopen naar de Turfkade, 2,7 km, half uurtje. Zoooo groot is Goes nu ook weer niet. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Je zult niet de enige zijn die op die (Turf)kade staat, vermoed ik zo. Je kunt uiteraard individueel gaan, maar als je met een aantal samen wilt, denk ik dat het handig is als we ergens afspreken. Bv. bij die bushalte Westwal.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

CiteerIk heb ons ingeschreven. Dan staan we op die lijst, ik heb kort wat uitgelegd over onze doelen. En wat Aven betekent, in beide talen. Verteld dat we staan voor het samenbrengen van aseksuelen, voor het doorbreken van het isolement en voor het vergroten van de zichtbaarheid. Dat we daarom ook graag genoemd zijn op de deelnamelijst.
Heel goed :cheerleader:
Zo te zien staat het lijstje alfabetisch, dus dan staan we met AVEN waarschijnlijk ook nog bonenaan ;D

Ik denk ook dat het handig is om een specifieke plek af te spreken. Is er misschien ergens een standbeeld of monument waar we af kunnen spreken? Die zijn vaak herkenbaar en vanaf een afstandje te zien :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik denk eigenlijk dat het gewoon het handigst is als ik bij die bushalte sta. Daar rolt iedereen die pendelbus uit. ;) Dan hoef je niet vervolgens te gaan zoeken naar een monument ergens.

Ik wil dus ook best vanaf het NS-station naar de bushalte wandelen met mensen die ik bij NS oppik eventueel, maar de bushalte is gemakkelijk te vinden vanaf het station. Als je naar buiten komt aan de voorkant, met je rug naar het gebouw, loop je naar de weg. Dan volg je die naar links, gaat met de bocht mee naar rechts op het kruispuntje/driesprong, rechtdoor blijven gaan, en dan kom ja als vanzelf bij die bushalte.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik verwacht alleen dat we niet allemaal tegelijk aan komen, dus dat kan best lang wachten zijn. Een specifieke tijd bij de bushalte kan uiteraard nog steeds een goede optie zijn.
Voor mijzelf is de aankomsttijd in ieder geval redelijk onzeker omdat het redelijk ver weg is en ik eerst nog even langs het hotel moet om in te checken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat is zo, en het zal ook vermoedelijk druk zijn en chaotisch, dus je weet vast ook niet precies op welke tijd je in zo'n pendelbus stapt.

Mijn gedachte zo daarnet tijdens mijn huishoudelijke taken was: Ik ga bij die bushalte staan (of zitten, want ik kan niet lang staan) vanaf half 11. Dat is een uur voor de officiële start aan de Kade. Ik ben herkenbaar hartstikke A met o.a. een vlag. Omdat het druk zal zijn ga ik rond 11 uur naar de Kade om eens te kijken hoe je dat daar allemaal overleeft zonder platgedrukt te worden, en wie mij liefheeft volge mij. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat klinkt als een goed plan Koffie :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Bushalte Westwal is met Open Street Map in ieder geval goed te vinden, dus dat gaat me wel lukken. En ik kan vroeg opstaan, en dus vroeg vertrekken, zodat ik op tijd te Goes ben :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Het is een pittig eind voor jou!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op juni 04, 2023, 11:15:44 PMHet is een pittig eind voor jou!

Och. De Cote d'Azur is verder.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ik heb de bevestiging gekregen dat we verwacht worden. In het algemeen worden mensen verwacht zich te verzamelen bij het Omnium, het Goese zwembad met andere sportfasciliteiten, om half 11. En dan  van daar uit naar de kade. Ik heb aangegeven dat wij dat niet doen. Ik neem de deelnemers die bij de bushalte uitstappen zelf wel mee naar de kade. Iedereen die toch liever om half 11 bij het Omnium wil zijn, mag dat uiteraard doen, maar ik doe dat zelf niet. Je krijgt daar uitleg over de regels en een roze koek. Ik houd niet van roze koeken, dus daar lokken ze me ook al niet mee. ;)
Maar ik heb wel gezegd dat als er heel speciale regels zijn, ik dat we fijn vind om even te weten. Ik ga er van uit, dat we gewoon in de stoet moeten blijven en netjes moeten oversteken en zo, en niet aan de haren van onze voorburen trekken, en dat soort dingen.

Ik heb ff gespiekt we staan nog niet op de deelname lijst van de parade. Hm. Dat was nu juist mijn belangrijkste reden om officielerig te doen. Ik zie dat nog een dagje aan, en dan ga ik vriendelijk mopperen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie