Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze Zaterdag in Goes

Gestart door Koffie, februari 26, 2023, 03:03:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Hier de tekst uit de brief die als bijlage bij de mail zat. Dit is algemeen, ik heb het verwachte aantal deelnemers doorgegeven en dat is teruggekoppeld in de mail. Dus dat is gezien.



Beste deelnemer aan de Parade op Roze Zaterdag Goes.
Ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de opgave om deel te nemen aan de parade op Roze
Zaterdag Goes.
We gaan ervan uit dat we met een zeer kleurrijk/ gemengd gezelschap de parade gaan lopen.
Omdat we grote aantallen deelnemers verwachten vraagt dat ook een duidelijke organisatie voor ons
maar ook voor jullie als deelnemer.
Daarom ontvangen jullie deze mail, zodat er vooraf al verschillende zaken duidelijk zijn.

1. Om deel te kunnen nemen aan de parade ontvang ik graag, uiterlijk 4 juni via e mail, van alle
bedrijven, groepen en scholen:
- het aantal deelnemers.
- juiste naam van jullie bedrijf, school en groep.
- naam en telefoonnummer van de contactpersoon.
2. Aanwezig 17 juni 10.30u
Locatie: Omnium sport en recreatie, Zwembadweg 3, 4463 AB Goes (horeca open vanaf 9.30u).
Ter plaatse krijgt iedereen nog uitleg over de regels etc. tijdens de parade.
3. Gezamenlijk vertrek 11.00u naar startplaats parade.
4. 11.50u start parade door de binnenstad van Goes.
5. 13.30u aankomst Bleekveld waar de infomarkt zal plaatsvinden.
Jullie kunnen daarna verder feesten in de stad, of mee terug lopen naar het Omnium om de
achtergebleven spullen (dit is op eigen verantwoordelijkheid) te halen. Indien jullie in de stad blijven
en er nog eigendommen in het Omnium liggen kunnen deze tot uiterlijk 16.00u worden opgehaald.
6. Er lopen diverse leeftijdsgroepen mee, laten we als deelnemers van de parade goed voor elkaar
zorgen en er samen een groot feest van maken.
Let op! Iedereen, jong of oud, grote of kleine groep zijn voor ons even belangrijk.

Het Omnium horeca team heeft voor alle deelnemers van de parade een onderstaande actie
gemaakt, deze kunnen vooraf besteld worden via horeca@omnium.nl
Of op locatie gekocht worden in de horeca van Omnium sport en recreatie.
Roze zaterdag Pakketje.
Rugzakje met Roze koek, Banaan, flesje water of blikje frisdrank € 5,-
Ik zie graag van iedereen de deelnemers aantallen voor 4 juni via info@bodyactiongoes.nl


Mochten jullie nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Dianne Moens, eigenaar Body Action Goes:
Coördinator Parade Roze Zaterdag Goes.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Ik heb nog eens gemald met de vraag of Aven op de lijst van deelnemers van de parade mag, en de contactpersoon gaf aan dat ze het bij aanmelding direct had doorgegeven. Vanmorgen dus nog een keer. Net heb ik gekeken: we zijn nog altijd niet genoemd.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Monique66

Jammer, maar ik ga er deze x niet bij zijn omdat ik op dit moment met griep thuis zit, maar wie weet, de volgende x.....
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Koffie

Mocht je op tijd opknappen en je bedenken: altijd nog welkom!

En beterschap. :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Monique66

Ehhhh gaf al aan ziek te zijn en dat zorgt voor die wol in mijn kop hahahaha, het is dus niet vandaag maar volgende week en ik hoop echt dan weer beter te zijn dus ik vermoed dat ook uk van de partij ben. Zonder tegenbericht mag je op me rekenen hoor en zal ik er zeker zijn
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Koffie

Leuk!

Zoals gezegd sta ik bij de bushalte, dus misschien zie ik je dan. :)

Wol in je kop met dit weer........ je krijgt ijstaart van mij: :cake:.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Monique66

Citaat van: Koffie op juni 10, 2023, 05:27:05 PMLeuk!

Zoals gezegd sta ik bij de bushalte, dus misschien zie ik je dan. :)

Wol in je kop met dit weer........ je krijgt ijstaart van mij: :cake:. Lekkerrrr dat doet mijn wollenkop goed 😉

I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Monique66

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken. Hema in Goes is er ook klaar voor  :cheerleader:
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Monique66

Citaat van: Blackbird op juni 10, 2023, 10:07:19 PMDat is echt de beste tompouce ever!  :D
vind ik dus ook, misschien vind ik deze zelfs wel lekker 🤣🤣🤣🤣
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Koffie

Ik wilde er afgelopen weekend een halen, maar ze waren er pas vanaf dit weekend. Dus jammer, maar helaas, ik heb een gewone roze tompoes gegeten. Was heel erg lang geleden, dus ach, roze is ook goed. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Misschien ten overvloede vermeld ik hier voor de zekerheid toch maar even dat ze hebben bedacht dat de Haringvlietbrug juist nu 8 weken dicht zit. Er zullen vast alternatieve routes zijn, want er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en dat geldt zelfs ook voor Goes-City.  :schater:

En natuurlijk die werkzaamheden aan het spoor, waarvoor speciale Roze Zaterdagbussen worden ingezet.

Hoe dan ook zijn er wat hordes te nemen hier en daar....

Ik kom op de fiets en lopend, ik zet mijn fiets bij mijn ex-man voor de deur, denk dat hij daar aardig veilig staat en dat ik die straat wel bereiken kan, en wandel van daar naar de bushalte.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Goed dat je het zegt, de Haringvlietbrug is onderdeel van de route die ik wou rijden. Het alternatief gaat waarschijnlijk over de Moerdijkbrug worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Houd rekening met enige vertraging; er gaat die dag wat meer verkeer deze kant op, heb ik begrepen...
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

#43
Ik vind de reistijd ook erg lastig in te schatten. Extra drukte, afgesloten brug, ik moet nog even langs het hotel, drukte in de pendelbus ...
Voor nu is het plan om 8:00 weg te gaan, dan heb ik meer dan een uur marge tov. de reguliere reistijd tot het begin van de pride walk, als dat niet genoeg is weet ik het ook niet meer :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Er vanuit gaande dat er gedurende de dag genoeg tijd is om op eigen houtje goes onveilig te maken: Zijn er bijzondere dingen in goes die we echt gezien of gedaan moeten hebben? Denk aan bijzondere plekken, winkeltjes, lokale lekkernijen, enz.?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler