Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Onderzoek gebruik online datingapps bij Ace's

Gestart door Zandie, maart 08, 2023, 11:45:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandie

Hii,

Ik ben Cindy (nickname Zandie) (zij, haar) en ik ben een 21 jarige student op de Haagse Hogeschool. Ik ben zelf zover ik weet straight maar heb wel een paar bicurious interesses die ik misschien verder wil onderzoeken.

Voor een project (PR2 - Contect Aware Design bij de studie Communicatie & Multimedia Design (CMD)) van De Haagse Hogeschool heb ik samen met mijn projectgroep de opdracht gekregen om een datingapp te maken die meer context aware is. Dit houdt in dat de app meer gebruik moet maken van functies die in de telefoon zitten als bijvoorbeeld gps, hartslagmetingen, bluetooth, nfc, enz. (dit betekend niet dat wij deze specifieke functies ook echt gaan gebruiken de telefoon heeft er namelijk nog veel meer)

Voor deze app te kunnen maken hebben we wat deskresearch gedaan om te kijken wat onze doelgroep werd voor de app. Aangezien we er vrij snel achterkwamen dat er niet veel datingapps waren voor mensen die aseksueel zijn besloten we om hier meer de focus op te leggen.