Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje Efteling (aan verlaagde prijs: 35,50 EUR!) - zaterdag 13 mei 2023

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 15, 2023, 04:31:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo uit Brussel

Onze jaarlijkse uitstap naar De Efteling!
En we hebben een boel spaarkaarten van de Albert Heijn, dus je kan met 12,50 EUR korting binnen!

Geniet en (her-)ontdek het Sprookjesbos en alle attracties!

We spreken om 10 u aan de ingang van het park af.

Vanuit België is er carpooling voorzien vanaf het station Antwerpen-Berchem (achteringang) om 9 u stipt. Indien je interesse hebt, stuur me een PM. Je kan ook meerijden vanuit Brussel.

AceVentura

Is de spaaractie van AH anders in België? Hier kan je 12,50 korting krijgen, dat is bij lange na niet de helft van de prijs.

Hoe dan ook, ook ik heb zat volle spaarkaarten, dus ik kan eventueel ook helpen als iemand een kaartje met korting wil hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Anique

Ik heb welgeteld 1 volle AH-spaarkaart over, maar alle beetjes helpen, toch?  ;)

Rosie_22

Leuk! Als ik kan ga ik zeker mee en dan zal ik jullie wegwijzer zijn. Scheelt weer een plattegrond ;) alhoewel dat natuurlijk wel een leuk souvenir is

myra

Citaat van: Rosie_22 op maart 24, 2023, 12:02:57 AMLeuk! Als ik kan ga ik zeker mee en dan zal ik jullie wegwijzer zijn. Scheelt weer een plattegrond ;) alhoewel dat natuurlijk wel een leuk souvenir is
leuk Rosie...je deed dat heel goed :highfive1:

Hugo uit Brussel

Citaat van: AceVentura op maart 22, 2023, 12:21:26 PMIs de spaaractie van AH anders in België? Hier kan je 12,50 korting krijgen, dat is bij lange na niet de helft van de prijs.


Je hebt gelijk AceVentura, ik had het berichtje te snel geschreven. De titel hier en mijn bericht is aangepast.
Bedankt voor je opmerkzaamheid!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Anique

Citaat van: Rosie_22 op maart 24, 2023, 12:02:57 AMLeuk! Als ik kan ga ik zeker mee en dan zal ik jullie wegwijzer zijn. Scheelt weer een plattegrond ;) alhoewel dat natuurlijk wel een leuk souvenir is

Ik ben ook beschikbaar als (assistent-)wegwijzer! Ik ken de weg met m'n ogen dicht  ;D  (Ik ga straks weer even...)

AceVentura

Dan gaan we die dag zeker niet verdwalen, ik ken het daar ook best goed :schater: (ik ben al tientallen jaren 1 of meer keer per jaar daar geweest :) ).
Er staat overigens op https://www.eftepedia.nl een schat aan informatie over alles wat met de Efteling te maken heeft.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LuukFantasy

Gezien ik zowat in de Efteling woon en een wandelende Eftepedia ben zou ik graag meegaan, helaas heb ik deze dag al wat anders. Maar een volgende keer wil ik graag mee!

myra

Ik ga ook mee..en mijn dochter  (bijna 10 jaar) gaat ook mee.. :smile-hart:

Kinderen zijn sowieso ook welkom op deze ontmoeting👍

PallaS.

#11
Huzzah, de Efteling! Staat in m'n agenda. :) Ik kan zelf een kaartje kopen, maar wordt er straks een grote reservering voor het tijdslot van 10:00 gedaan, of gaat iedereen dat voor zichzelf regelen? 

EDIT: de dag nadat ik dit geschreven had, kwam er iets anders tussen... Ik ga kijken of het lukt om dat andere te verplaatsen, want dan kan ik gewoon mee de achtbaan in enzo. :)

myra

Citaat van: PallasSophia op april 10, 2023, 04:21:05 PMHuzzah, de Efteling! Staat in m'n agenda. :) Ik kan zelf een kaartje kopen, maar wordt er straks een grote reservering voor het tijdslot van 10:00 gedaan, of gaat iedereen dat voor zichzelf regelen? 

De vorige keer hadden we een grote reservering voor iedereen gemaakt. Kunnen we nu ook doen

AceVentura

Zijn ze nog steeds niet gestopt met dat reserveringssysteem? Daar waren ze ivm covid mee begonnen en dat lijkt me niet relevant meer.

1 reservering maken lijkt me inderdaad wel handig :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sipia

Aha, een jaarlijks uitje naar de Efteling? Gezellig! Ik kom precies op tijd, zie ik. :D

Is het goed als ik ook van de partij ben?