Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje Efteling (aan verlaagde prijs: 35,50 EUR!) - zaterdag 13 mei 2023

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 15, 2023, 04:31:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rosie_22


Rosie_22

Citaat van: AceVentura op april 15, 2023, 01:20:31 PMZijn ze nog steeds niet gestopt met dat reserveringssysteem? Daar waren ze ivm covid mee begonnen en dat lijkt me niet relevant meer.

Nee nog niet, maar volgens mij wordt het nu meer door de Efteling zelf gebruikt om in te schatten hoeveel mensen er op een dag komen, want er wordt (wat ik van horen zeggen heb) bijna niet meer op gecontroleerd. Mensen maken eigenlijk alleen nog maar een reservering voor het geval dat, dus zou het nog wel doen voor de zekerheid.

Rosie_22


Stekeldiertje_ikki

Hey!

Ik zou ook graag mee willen, maar ik zit wel met een dingetje. Ik heb best veel knieklachten waardoor ik niet de hele dag kan lopen meestal. Dat verschilt per dag. Nu heb ik gelukkig wel een wandelstok, maar ik wil anderen ook niet afremmen, omdat ik niet snel ben.

Zou iemand hierin met mij mee willen denken?


Daarnaast heb ik een abonnement, dus ik ken de efteling ook uit m'n hoofd ;)

AceVentura

:cheerleader:  voor nog een Efteling liefhebber :)

Volgens mij kan je bij de Efteling eventueel een rolstoel (gratis) of scootmobiel (20 euro per dag) huren, mocht je voor een rolstoel gaan dan ben ik redelijk gewend om met een rolstoel te lopen dus dat zou ik geen probleem vinden. Zou dat wat zijn?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stekeldiertje_ikki

#20
Citaat van: AceVentura op april 25, 2023, 07:23:32 PM:cheerleader:  voor nog een Efteling liefhebber :)

Volgens mij kan je bij de Efteling eventueel een rolstoel (gratis) of scootmobiel (20 euro per dag) huren, mocht je voor een rolstoel gaan dan ben ik redelijk gewend om met een rolstoel te lopen dus dat zou ik geen probleem vinden. Zou dat wat zijn?



Hey, Ja dat zou voor mij echt een hele hoop schelen 😅  Ik vind dat altijd lastig, omdat je dan toch afhankelijk bent of mensen je willen duwen de hele dag. Maar lief dat je het aanbied

myra

Doen we het sprookjesbos? Vorige keer is dat er niet van gekomen 😅

AceVentura

Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit. Ik zou wel graag in ieder geval 1 van de wilde ritjes willen doen, dat hoort voor mij bij een dagje Efteling :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 25, 2023, 09:49:30 PMHey, Ja dat zou voor mij echt een hele hoop schelen 😅  Ik vind dat altijd lastig, omdat je dan toch afhankelijk bent of mensen je willen duwen de hele dag. Maar lief dat je het aanbied

Hee Nikki, snap dat je je een beetje bezwaard voelt daardoor, maar zou je ook best willen duwen hoor in de rolstoel, geen probleem!

myra

Ik doe zelf geen achtbanen maar observeer ze vanop veilige afstand. Geen probleem mee al andere mensen ze willen doen  :cheerleader:
Is het voor iedereen ok dat mijn 10 jarige dochter meekomt? Ze is een enorme Efteling fan.

Citaat van: AceVentura op april 27, 2023, 09:53:12 AMHet maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit. Ik zou wel graag in ieder geval 1 van de wilde ritjes willen doen, dat hoort voor mij bij een dagje Efteling :)

Stekeldiertje_ikki

Citaat van: Rosie_22 op april 27, 2023, 10:23:16 PM
Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 25, 2023, 09:49:30 PMHey, Ja dat zou voor mij echt een hele hoop schelen 😅  Ik vind dat altijd lastig, omdat je dan toch afhankelijk bent of mensen je willen duwen de hele dag. Maar lief dat je het aanbied

Hee Nikki, snap dat je je een beetje bezwaard voelt daardoor, maar zou je ook best willen duwen hoor in de rolstoel, geen probleem!



Ah das wel super lief dankjewel.

AceVentura

Over twee weekjes is het alweer zo ver :cheerleader:

Binnenkort maar eens een kaartje halen, dan ben ik er helemaal klaar voor :)
Waar spreken we precies af?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Aan Penneveer voor de ingang afspreken is handig .. om 10 u, bij opening van het park😉

Stekeldiertje_ikki

Citaat van: myra op april 29, 2023, 10:50:43 PMAan Penneveer voor de ingang afspreken is handig .. om 10 u, bij opening van het park😉


En hoe kunnen we elkaar allemaal herkennen? Want ik heb jullie allemaal nog nooit in het echt gezien.


Ik ben trouwens te herkennen aan m'n wandelstok

myra

Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 30, 2023, 12:15:09 AM
Citaat van: myra op april 29, 2023, 10:50:43 PMAan Penneveer voor de ingang afspreken is handig .. om 10 u, bij opening van het park😉


En hoe kunnen we elkaar allemaal herkennen? Want ik heb jullie allemaal nog nooit in het echt gezien.


Ik ben trouwens te herkennen aan m'n wandelstok

Meestal loopt dat vlot en zie je een groepje staan. We zijn  nu al met 9.

Of heeft iemand een aven vlagje of iets paars als herkenningpunt? Mss een paars  blad papier? Dat kan natuurlijk ook. 😉