Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje Efteling (aan verlaagde prijs: 35,50 EUR!) - zaterdag 13 mei 2023

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 15, 2023, 04:31:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 25, 2023, 09:49:30 PM
Citaat van: AceVentura op april 25, 2023, 07:23:32 PM:cheerleader:  voor nog een Efteling liefhebber :)

Volgens mij kan je bij de Efteling eventueel een rolstoel (gratis) of scootmobiel (20 euro per dag) huren, mocht je voor een rolstoel gaan dan ben ik redelijk gewend om met een rolstoel te lopen dus dat zou ik geen probleem vinden. Zou dat wat zijn?



Hey, Ja dat zou voor mij echt een hele hoop schelen 😅  Ik vind dat altijd lastig, omdat je dan toch afhankelijk bent of mensen je willen duwen de hele dag. Maar lief dat je het aanbied

Ik wil ook zeker je rolstoel duwen. Ben dat ook gewoon omdat ik in de zorg werk  Als de duwers wat afwisselen loopt dat zeker vlot.

AceVentura

Leuk groepje met 9 personen :cheerleader:

Ik heb wel een grote ace vlag van 1 meter ofzo, die heb ik bij eerdere Eftelingbezoeken ook gebruikt. Zal ik die meenemen?
Als we al met 3 rolstoelduwers zijn dan gaat het zeker goed komen :klap:

Wie doet de reservering bij de Efteling?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stekeldiertje_ikki

Ah jullie zijn echt super lief! Ik heb nu wel het vertrouwen dat het goed moet komen.

Goed idee van die vlag! Ik zorg dat ik een rolstoel reserveer en zal ik dan meteen de efteling reservering maken? 9 personen dan?

En misschien eerst meeten en dan de rolstoel te halen? Geen idee wat handig is.

myra

Mss voor de zékerheid voor een paar mensen meer reserveren? Er zijn vaak wat late beslissers die nog meegaan. Ik vraag nog eens rond  in ons Vlaamse groepje.

Stekeldiertje_ikki

Citaat van: myra op mei 01, 2023, 09:53:08 AMMss voor de zékerheid voor een paar mensen meer reserveren? Er zijn vaak wat late beslissers die nog meegaan. Ik vraag nog eens rond  in ons Vlaamse groepje.


Voor 13 reserveren dan? Ze controleren het verder toch bijna nooit dus dat scheelt

myra

Citaat van: Stekeldiertje_ikki op mei 01, 2023, 11:00:56 AM
Citaat van: myra op mei 01, 2023, 09:53:08 AMMss voor de zékerheid voor een paar mensen meer reserveren? Er zijn vaak wat late beslissers die nog meegaan. Ik vraag nog eens rond  in ons Vlaamse groepje.


Voor 13 reserveren dan? Ze controleren het verder toch bijna nooit dus dat scheelt

Ja lijkt me zeker genoeg...Bedankt!

Stekeldiertje_ikki

Citaat van: myra op mei 01, 2023, 11:27:49 AM
Citaat van: Stekeldiertje_ikki op mei 01, 2023, 11:00:56 AM
Citaat van: myra op mei 01, 2023, 09:53:08 AMMss voor de zékerheid voor een paar mensen meer reserveren? Er zijn vaak wat late beslissers die nog meegaan. Ik vraag nog eens rond  in ons Vlaamse groepje.


Voor 13 reserveren dan? Ze controleren het verder toch bijna nooit dus dat scheelt

Ja lijkt me zeker genoeg...Bedankt!


Reserveringen zijn gemaakt!

Sipia

Mooi, ik kijk er al naar uit!

Maar even voor de duidelijkheid: We kopen dus ieder onze eigen tickets, of doen we dat ook samen?

AceVentura

Fijn dat alles geregeld is :klap:

Ik kijk er ook naar uit, altijd leuk een uitje naar de Efteling :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Ja best je eigen ticket kopen...voor een hele groep voorschieten is een groot bedrag.

Zijn er nog mensen die ah kortingskaarten te geef hebben?

Rosie_22

Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 30, 2023, 10:21:51 PMAh jullie zijn echt super lief! Ik heb nu wel het vertrouwen dat het goed moet komen.

Goed idee van die vlag! Ik zorg dat ik een rolstoel reserveer en zal ik dan meteen de efteling reservering maken? 9 personen dan?

En misschien eerst meeten en dan de rolstoel te halen? Geen idee wat handig is.

Je kan denk ik het beste eerst de rolstoel halen, want de rolstoel en wandelwagen verhuur bevind zich op de parkeerplaats, nog voor Pennenveer en de ingang :) . Niet dat het ver is, maar anders zou je weer terug moeten lopen.

Rosie_22

Citaat van: Sipia op mei 01, 2023, 02:53:18 PMMooi, ik kijk er al naar uit!

Maar even voor de duidelijkheid: We kopen dus ieder onze eigen tickets, of doen we dat ook samen?

Het is handigste om even je eigen ticket te kopen. Wat Myra zegt inderdaad, voor zoveel mensen voorschieten is nogal een hoop geld en dan heb je ook nog mensen er tussen zitten die een abonnement hebben ;) .

Sipia


Stevie1992

Ik ga zelf niet mee, maar als ze nog nodig zijn heb ik 4 digitale spaarkaarten vol om te schenken
I need no reasons, I simply.. am

Stekeldiertje_ikki

Citaat van: Rosie_22 op mei 01, 2023, 09:57:50 PM
Citaat van: Stekeldiertje_ikki op april 30, 2023, 10:21:51 PMAh jullie zijn echt super lief! Ik heb nu wel het vertrouwen dat het goed moet komen.

Goed idee van die vlag! Ik zorg dat ik een rolstoel reserveer en zal ik dan meteen de efteling reservering maken? 9 personen dan?

En misschien eerst meeten en dan de rolstoel te halen? Geen idee wat handig is.

Je kan denk ik het beste eerst de rolstoel halen, want de rolstoel en wandelwagen verhuur bevind zich op de parkeerplaats, nog voor Pennenveer en de ingang :) . Niet dat het ver is, maar anders zou je weer terug moeten lopen.



Ah ja, niet aan gedacht 😅 dan doe ik dat wel en dan meet ik jullie bij de penneveer!