Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje Efteling (aan verlaagde prijs: 35,50 EUR!) - zaterdag 13 mei 2023

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 15, 2023, 04:31:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik heb zojuist ook een kaartje gescoord :cheerleader:

Mocht er nog iemand uit de omgeving Den Haag gaan dan heb ik nog een lift in de aanbieding, PM maar als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De Efteling komt steeds dichterbij :cheerleader: en de weersverwachtingen zijn gunstig: 18-20 graden en droog :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stekeldiertje_ikki

Hey allemaal!

Helaas kan ik onverwacht toch niet mee. Ik wil jullie graag bedanken voor al het meedenken en hopelijk kan ik een volgende keer wel mee!

AceVentura

Jammer dat je niet mee kan, hopelijk lukt het een volgende keer wel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Oh jammer Nikki. Hopelijk tot een volgende keer!

Even een lijstje van de mensen die meegaan:

Van onze Belgische ontmoetingsgroep:

-Michelle
-Chantal
-Hugo
-Myra en dochter

Van Aven :

-Anique
-Ace Ventura
-Sipia
-Rosie

9 personen dan💜( bijgewerkt)


PallaS.

Ik ga helaas niet mee uiteindelijk, sorry... Ik was me wel gelukt om het een en ander om te gooien, maar o.a. vanwege een nieuwe baan moet ik even een stapje terugnemen nu. Ik hoop er de volgende keer bij te zijn!

Sipia


Michelle

Citaat van: Sipia op mei 12, 2023, 11:48:09 AMWat spreken we af als iemand laat is of in de file zit?

Zeer goede vraag. Ik stuur even iedereen een PM hierover.

Vanuit België komen we allemaal met 1 auto dus als je 1 van ons kan bereiken, weten we het allemaal :D

myra

Is de reservering ok? Nikki had die gedaan maar gaat uiteindelijk niet  mee. Is dit  bewijsje doorgestuurd naar iemand die  wel meegaat?

Hugo uit Brussel

#54
Reservering is ok, ik heb een nieuwe reservering gemaakt.
We spreken om 10 u af aan de Pennenveer, en we wachten rustig op elkaar. AceVentura heeft een ace-vlag mee.

Ga je toch niet mee, of heb je met dan 10 minuten vertraging, laat het dan even weten op het WhatsApp-nummer dat je via een privébericht hebt gekregen.

Hugo uit Brussel


Rosie_22

Als het goed is wordt het morgen lekker zonnig weer en als iedereen ook z'n goede humeur niet vergeet, dan zit het wel goed 😉😊 . Ik heb er weer zin in!

Heb trouwens geen pm ontvangen, Hugo en Michelle, maar ga ervan uit dat ik wel op tijd ben!

AceVentura

Het gaat zeker een mooie dag worden, ik heb er zin in!

Zie jullie morgen!

PS: Hugo, ik ben even zo vrij geweest je bericht aan te passen, je had mijn echte naam gebruikt ipv. mijn forumnaam
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hugo uit Brussel


Michelle

Het was weer een super leuke bijeenkomst. Bedankt dat jullie erbij waren. Het was fantastisch om jullie erbij te hebben

Hopelijk zien we jullie later nog eens terug op een volgende bijeenkomst