Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dagje Efteling (aan verlaagde prijs: 35,50 EUR!) - zaterdag 13 mei 2023

Gestart door Hugo uit Brussel, maart 15, 2023, 04:31:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het was zeker weer een leuk dagje Efteling :cheerleader:

We waren uiteindelijk met 8 personen, en groot deel van de dag zijn we in 2 groepjes uiteen gegaan vanwege verschillende voorkeuren voor wilde ritjes of rustigere attracties. Het weer werkte gelukkig goed mee, het was lekker warm (ok, als ik dan toch op z'n Nederlands even mag klagen over het weer, misschien zelfs iets te warm ;D ) en droog.

Het was in ieder geval een leuke en mooie dag :cheerleader: , bedankt voor het organiseren :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sipia

Inderdaad, ik heb er van genoten. Graag tot een volgende keer, allen!  :highfive1:

Rosie_22

Vond het inderdaad supergezellig met iedereen 😊 leuk jullie (weer) gezien te hebben!

Zou iemand mij nog de groepsfoto toe kunnen sturen?

myra

Citaat van: Rosie_22 op mei 16, 2023, 10:21:58 PMVond het inderdaad supergezellig met iedereen 😊 leuk jullie (weer) gezien te hebben!

Zou iemand mij nog de groepsfoto toe kunnen sturen?

Ik zal hem je via facebook sturen want ik krijg hier geen foto 's geüpload 😉

AceVentura

Citaat van: myra op mei 17, 2023, 10:52:54 AMIk zal hem je via facebook sturen want ik krijg hier geen foto 's geüpload 😉
Sorry, maar daar heb ik wel bezwaar tegen. Ik sta ook op die foto en facebook is een privacy nachtmerry waar ik ver van vandaan wil blijven.
Als jullie een (groeps)foto via dat soort diensten (ook whatsapp enz.) willen versturen graag vooraf een waarschuwing geven want dan wil ik niet op die foto's staan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: AceVentura op mei 17, 2023, 11:19:33 AM
Citaat van: myra op mei 17, 2023, 10:52:54 AMIk zal hem je via facebook sturen want ik krijg hier geen foto 's geüpload 😉
Sorry, maar daar heb ik wel bezwaar tegen. Ik sta ook op die foto en facebook is een privacy nachtmerry waar ik ver van vandaan wil blijven.
Als jullie een (groeps)foto via dat soort diensten (ook whatsapp enz.) willen versturen graag vooraf een waarschuwing geven want dan wil ik niet op die foto's staan.

Ik bedoelde via privebericht alleen naar Rosie zeker niet openbaar. Enkel voor Rosie zichtbaar.

We sturen de foto naar de mensèn die erop staan. Ik had geen idee dat dit niet mocht. We hadden mss idd moeten  waarschuwen

AceVentura

Ook privé berichten op facebook zijn een privacynachtmerrie, het ligt aan facebook zelf en niet aan de personen die het kunnen zijn. Zo'n foto wordt aan alle kanten door facebook geanalyseerd om er zo veel mogelijk geld aan te verdienen (zo financieren ze hun "gratis" diensten).

Het sturen naar personen die aanwezig waren is op zich geen probleem, alleen dan wel via methoden die de privacy van de personen die erop staan respecteren. Dus geen facebook, whatsapp, telegram, instagram, tiktok of wat voor app dan ook. E-mail is dan al een stuk beter zolang het niet naar gmail, hotmail, outlook of dat soort adressen is want daar zitten soortgelijke problemen aan.

Kan je mij op de foto anders onherkenbaar maken voordat je hem verstuurd?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Ik heb deze nu helaas al verzonden...zonder slechte bedoelingen:-\  in de toekomst zal ik zeker geen foto's van jou meer doorzenden

AceVentura

Ik snap dat je er geen slechte bedoelingen mee hebt. Ik zal er zelf ook rekening mee gaan houden dat ik niet meer op groepsfoto's mee ga, de kans dat het fout gaat is tegenwoordig met alle privacyschenders op mobiele telefoons gewoon veel te groot.

En om je een idee te geven waarom ik misschien wat fel reageer wat informatie op wikipedia over wat er allemaal mis is met facebook als bedrijf:
https://en.wikipedia.org/wiki/Facebook#Criticisms_and_controversies
en
https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Facebook
Helaas zijn de Engelstalige pagina's een stuk completer dan de Nederlandstalige, ik hoop dat de taal geen probleem is.

Ik vind het echt heel vervelend dat dit gebeurd is, zijn de berichten nog te verwijderen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Ja ik heb mijn bericht verwijderd. Wsl zal Rosie die langs haar kant ook best verwijderen

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Oohh jeetje sorry! Dit was ook helemaal niet mn bedoeling.. Ik weet wel dat fb niet het beste platform is, maar niet dat daar bezwaar tegen was.. zal de wiki artikelen eens doorlezen en de foto verwijderen!

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler