Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Storingen

Gestart door Edewecht, april 10, 2023, 07:17:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Hallo alle forumgebruikers,
De laatste tijd merken we dat het forum van tijd tot tijd niet goed bereikbaar is, of dat het heel traag functioneert.
Wij als admins kunnen hier helaas niet veel aan doen; dit nederlandstalige forum 'hangt' aan het grote amerikaanse AVEN-forum; als daar iets niet goed werkt, moeten we afwachten tot de storing over is.

Het is even niet anders, blijf gewoon proberen. We zien jullie graag weer op de momenten dat het forum het wel goed doet :)
Edewecht
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Intotheworld

Ik merk dat dit nog steeds het geval is. Is dit wel al doorgegeven aan het Amerikaanse AVEN? Dit soort problemen zouden vrij snel opgelost kunnen worden lijkt me..

AceVentura

Ik moet toegeven dat ik niet actief gemeld heb dat er problemen zijn, maar de problemen zijn niet uniek voor ons. Iedereen behalve het Engelse forum heeft hier last van (en dat zijn er een hoop, zie: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=AVEN_in_andere_talen). De kans dat ze het niet weten acht ik zeer klein.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Update:

Helaas is het probleem nog altijd gaande. Heel vervelend en ik hoop maar dat nieuwe aanmeldingen lukken en dat het mensen lukt om een bericht te plaatsen, of een reactie. Bij mij duurde het afgelopen weekend 2 minuten om een reactie gepost te krijgen.

Intussen is het wel actief gemeld, maar het leidt vooralsnog niet tot een oplossing.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben zijn de problemen inmiddels opgelost :cheerleader:

Veel (forum) plezier :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.