Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep: interview aseksualiteit in Yes

Gestart door KirstenYes, januari 31, 2007, 03:01:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KirstenYes

Beste bezoekers van dit forum,

In Yes (weekblad voor vrouwen van 18 - 26 jaar) gaan we binnenkort een artikel publiceren over aseksualiteit. We willen onze lezers informeren over wat aseksualiteit is (voor veel van onze lezers helaas toch nog onbekend) en vooral veel vooroordelen wegnemen.
Voor dit artikel zoek ik een vrouw van 18 tot 26 jaar die mee zou willen werken aan dit interview.

Val je in de leeftijdscategorie en wil je meewerken? Dan hoor ik graag van je! Natuurlijk krijg je vooraf het artikel te lezen en mag je eventueel nog aanpassingen doen. Ook AVEN zal genoemd worden.

Sismo

Hallo Kirsten,
Wat goed dat jullie een artikel over aseksualiteit willen plaatsen. Ik ben ietsje ouder, dus ik kan niet meedoen, maar veel succes, er zullen  zich vast en zeker mensen melden!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Helaas, ik ben al weer bijna 28  :o, maar er zijn hier zeker leden die binnen de doelgroep vallen. Even afwachten totdat ze dit berichtje hebben gevonden.

Overigens echt fantastisch dat jullie er aandacht aan willen besten. We delen hier altijd welkomsttaart uit dus bij deze ook een stukje voor jou  :cake: (en de redactie van Yes)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

KirstenYes

Dank voor jullie positieve reacties en de welkomstaart!
De uiterlijke leeftijd die we  hanteren is 27 jaar (dus bijna 28 zou nog best kunnen, Jovi), omdat onze lezers ook ongeveer tot die leeftijd zijn. Maar we hebben nog alle tijd, dus ik wacht rustig af!

Groeten!
Kirsten

Ereinion

Hallo Kirsten,

Ook van mij een stukje  :cake: ! Wat gaaf dat jullie er een artikel over willen schrijven.
Ik ben 27 en wil eventueel wel mee doen. Maar als er anderen zijn, dan laat ik liever mijn beurt voorbij gaan.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Hoi Kirsten,

leuk dat je hier een artikel over wilt schrijven! Ik ben 24, dus val mooi binnen de doelgroep, en zou wel mee willen werken aan het interview. Eén maar: ik werk fulltime, dus heb weinig gelegenheid voor een live-interview...

Nog een vraagje: ik heb niet zo'n behoefte om met naam en toenaam in de Yes te komen, dus als het niet anoniem kan dan wil ik liever niet meewerken :wave:. Als dat geen bezwaar is, dan heb je gelijk al een van je vragen te pakken: waarom ik anoniem wil ;).

Stev

 :klap:  voor Tempesta en Jovi (? alleen als het artikel eerder dan op 25 februari a.s. wordt gepubliceerd  :D  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik ben inderdaad wel heeeel erg bijna 28  ;D
Maar goed, ik wil er best even over nadenken, maar heb eigenlijk een beetje dezelfde vragen en opmerkingen als Tempesta.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

KirstenYes

Bedankt voor al jullie reacties en de taart (vanavond maar even gaan sporten!).
Tempesta, ik heb je gemaild!

KirstenYes

Dag allemaal,
Tempesta reageert niet meer (weet iemand waar ze is?). En we willen het artikel toch binnenkort een keertje gaan maken.
Ereinion, heb je nog interesse?
Het mag anoniem.

Groeten! Kirsten

Ereinion

Prima, ik wil wel meedoen, hoeft niet anoniem, hoor.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Sorry Kirsten, het waren een paar hectische weken die ik achter de rug heb. Ik werk graag nog steeds mee aan het interview, als het niet te laat is. Ik snap dat je met een deadline zit. Duizendmaal excuses :wave:.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.