Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep: interview aseksualiteit in Yes

Gestart door KirstenYes, januari 31, 2007, 03:01:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Pas maar op, straks word je nog beroemd!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, nu al met foto.. straks bij Paul de Leeuw, en daarna op een praatshow bij RTL 4..kijk maar uit !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Maar als ik beroemd word, dan toch liever op een andere manier.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

In een verfilming van TLOTR, bij voorbeeld ?

Verder: ik zoek de cd Qntal II. Weet jij misschien of die nog ergens verkrijgbaar is ? Bij de platenzaken hier in de stad hebben ze 'm niet meer in hun register..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Nee, door de verfilming van mijn eigen boek natuurlijk  ;)

Ik wil wel eens vragen bij de platenzaak waar ik altijd cd's koop, maar ik weet niet zeker of ze daar dit soort muziek hebben. Dan kan ik hem wel kopen en naar je opsturen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Wat de cd betreft: dank je wel ! En... graag ! Want ik zag op internet dat ze verkrijgbaar waren op een Elfjes/ Fairie aangelegenheid die net in mei geweest is.. Dus daar kan ik ze zelf niet meer halen, en ik weet verder niet hoe aan die cd te komen..

En wat de verfilming van je eigen boek betreft: die verfilming komt er natuurlijk ! Toch ?  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


petra1963

Citaat van: Ereinion op mei 25, 2007, 05:43:25 PM
Wil jij de hoofdrol?

In het boek, ja. Maar in de film ? Kweenie... :-\ moet ik nog even over nadenken. Mag dat ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Je kunt ook één van de slechterikken spelen, dan krijg je wel een masker op.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Ereinion

De audities zijn wel zwaar hoor, want er willen natuurlijk heel veel mensen meedoen. Maar ik denk dat ik wel een rolletje voor je heb.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Mag ik een boom op de achtergrond zijn?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-