Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandelen! :)

Gestart door PallaS., april 26, 2023, 09:07:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

Het voorjaar is vollop begonnen, en dat betekent dat het tijd is om er weer op uit te trekken. Huzzah!

Op zondag 21 mei gaan we weer met elkaar wandelen. Trek je wandelschoenen aan, kom gezellig mee!

- Op 21 mei om 10:45 ontmoeten we elkaar op de station Nijverdal. Dit station is goed bereikbaar vanuit Zwolle. De trein stopt er ieder half uur.
- Er is een route van ongeveer 18 kilometer uitgezet: https://www.komoot.com/tour/1092195667?ref=aso&share_token=awy0FgSqw2m4iQgtUTdp7LOD4QjAGEoPc16dtJ0WHbgKyxrpPQ
- Afhankelijk van hoe snel we lopen en hoe lang de pauzes zijn, zijn we tegen 16:00 weer terug op het station van Nijverdal.
- Neem genoeg eten en drinken mee, want als het weer het toe laat, gaan we onderweg natuurlijk picknicken. :cake:

Laat je even weten of je mee komt? Tot dan!

So

Lijkt mij heel leuk om een keer mee te gaan :D  Ik weet alleen nog niet zeker of ik dan kan, dat laat ik tzt even weten!

PallaS.

Top, is helemaal goed. Wellicht tot dan!

Erik7494

Op zich leuk, maar 18 kilometer is echt wel lang als je niet een geoefende wandelaar bent.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

PallaS.

Klopt, dit is een wat langere wandeling, maar het zou op zich goed te doen moeten zijn.

Het weervoorspelling is tot nu toe goed voor volgend weekend: het lijkt erop dat het picknickweer wordt! :)

PallaS.

De voorspellingen zijn goed morgen, dus we gaan! :) Voor wie komt, laat een berichtje achter, en kijk uit naar een groepje wandelaars op station Nijverdal. Ikzelf draag een paarse dagrugzak, en heb een bruine pet op. Tot morgen!

So

Het gaat mij helaas niet lukken om morgen mee te gaan. Hopelijk een volgende keer wel :)

PallaS.

Jammer,maar dan zeker tot de volgende keer! :)

PallaS.

Met een clubje van 11 mensen en een hond hebben we vandaag een heerlijke wandeling van 17,8km over de Sallandse Heuvelrug gemaakt. ^^ Het was gezellig, met een mooi landschap, stralende weer en een super gezelschap: dank jullie allemaal daarvoor!

In het najaar zijn we weer terug: houd een schuin oog op het forum, en dan zie je vanzelf de nieuwste wandeling voorbij komen. Mocht er echter nog een spontaan zomerrondje georganiseerd worden, laten we het ook weten! :)