Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pizza party

Gestart door Madelon, mei 06, 2023, 11:01:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madelon

Houd je van een kletspraatje, een spelletje, mensen ontmoeten en pizza eten? Ik organiseer een Pizza party!

Wanneer: 10 juni 2023 vanaf 15u
Waar: Beverwijk. Bij mooi weer gaan we buiten zitten in het parkje, bij slecht weer binnen.
Voor wie: Iedereen uit de regio die het leuk vindt om te meeten, ervaringen uit te wisselen of gewoon een gezellige dag wil hebben met gelijkgestemden. Stelletjes, singles, alle leeftijden welkom. En neem gerust een vriend mee als je niet alleen wil komen.

Pizza's on the house. Graag wel zelf je favoriete drankje(s) meenemen als je wat anders wil dan koffie/thee/water.

Stuur me een berichtje als je interesse hebt of hier blij van wordt.
Looking for someone whose weirdness is compatible with mine to enjoy life even more

Edewecht

Ik heb hier op het forum de naam gek op pizza te zijn. Dat komt omdat ik ooit lanceerde: "Cake is better than sex; pizza is better than cake" omdat ik niet zo van de zoetigheid ben.

Evenwel, 10 juni zal ik er niet bij zijn. Maar leuk idee, Madelon :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

PallaS.

Leuk idee! ;D  Ik heb een link naar je berichtje in de Ace WhatsApp groep gedeeld, zodat de mensen die niet zo regelmatig op het forum komen, je uitnodiging op tijd zien :)

Beukennootje

Oehhh wat een leuk idee! Ik kan alleen helaas niet:(

BlueMacaw

Lijkt me leuk om heen te gaan!  :D
AUTISM: Always Unique Totally Interesting Sometimes Mysterious

Madelon

Je bent van harte welkom  ;)
Stuur me de week ervoor even een prive berichtje om adres, tijdstip etc. wat concreter af te spreken, ok?
Ik ben benieuwd of meer mensen nog zullen aansluiten.
Looking for someone whose weirdness is compatible with mine to enjoy life even more

Heldin_op_Sokken

Dit is misschien wel iets voor mij om ook aan te sluiten.
Ik heb het met potlood in mijn agenda gezet voor nu.

Rosie_22

Helaas is Beverwijk niet echt bij mij in de buurt, maar wel echt een leuk idee, Madelon!