Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (34) zoekt man

Gestart door suus, mei 16, 2023, 11:37:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suus

Heb via dit forum leuke contacten gehad in het verleden.
Na een lange tijd van afwezigheid een bericht:
Ik ben een vrouw van 34, woonachtig in omgeving Haarlem.
Heb alles in mijn leven op de rit, fijne woning, goede baan, sport graag en heb een rijk sociaal leven. Ik heb op de termijn een kinderwens, voor nu niet relevant maar misschien wel handig te vermelden.
Toch mis ik het exclusieve één op één contact met een maatje. Ik ben romantisch, houd van knuffelen, een kus en aanraking, maar de behoefte aan intiemer contact (tongzoenen, seks) is er nauwelijks. Het is lastig om iemand te vinden die zich hier ook in herkent, vandaar dat ik hier een berichtje plaats.
Mocht je een man zijn en je hier in herkennen en het leuk vinden om elkaar beter te leren kennen, laat maar weten  :)

jel92

Hoi Suus,
Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar m'n berichtje spreekt me erg aan. Ik ben zelf 31 en woon in Zuid-Holland. Mocht je interesse hebben, let me know!

Koffie

Zo te zien staat Suus niet meer geregistreerd op het forum. Er Staat 'gast' bij haar naam.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie