Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uitjes in Brabant

Gestart door Rosie_22, mei 23, 2023, 09:13:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rosie_22

Hi allemaal,

Hier op het topic lees ik regelmatig dat er allemaal superleuke dingen worden georganiseerd, vaak in de buurt van Amsterdam en Utrecht of het Oosten van het land, maar meestal voor mij niet echt in de buurt.. dus, waar blijven de uitjes in Brabant (regio Eindhoven/den Bosch) of richting Nijmegen ;) ?

Laatst zijn we natuurlijk met een groepje naar de Efteling geweest, maar kunnen hier natuurlijk ook eens een wandeling organiseren, middagje op het terras of iets anders leuks :) .

Als je dit leuk lijkt, reageer dan even hieronder!

Dan spreken we daarna wel datum, tijd, etc af :) .

AceVentura

Het ligt er een beetje aan waar in Brabant, maar het lijkt me zeker leuk  :cheerleader:. Er zijn veel mooie dingen om naar toe te gaan dus dat moet lukken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LuukFantasy

Lijkt me heel gezellig Rosie! 🥰 Je kunt me altijd een DM sturen om evt samen wat te organiseren

Rosie_22

Citaat van: AceVentura op mei 24, 2023, 07:20:32 AMHet ligt er een beetje aan waar in Brabant, maar het lijkt me zeker leuk  :cheerleader:. Er zijn veel mooie dingen om naar toe te gaan dus dat moet lukken.

Snap ik! Het meeste in de buurt voor mij is, wat ik al zei, regio Eindhoven/Den Bosch, maar wat verder weg richting Tilburg kan ook nog wel :) .

Rosie_22

Citaat van: LuukFantasy op mei 24, 2023, 12:44:20 PMLijkt me heel gezellig Rosie! 🥰 Je kunt me altijd een DM sturen om evt samen wat te organiseren

Leuk! Dankjewel alvast :)

AceVentura

Citaat van: Rosie_22 op mei 24, 2023, 09:35:07 PMSnap ik! Het meeste in de buurt voor mij is, wat ik al zei, regio Eindhoven/Den Bosch, maar wat verder weg richting Tilburg kan ook nog wel :) .
Eindhoven is voor mij wel erg uit de buurt, maar Den Bosch is ook prima te doen en daar ben ik ook al voor AVEN meets geweest, Tilburg is inderdaad ook goed te doen. Dus zoals ik al zei, het ligt eraan waar ;).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Snap ik, maar Den Bosch is ook een leuke stad! Wat hebben jullie toen gedaan?

AceVentura

We hebben toen volgens mij gewoon wat in de stad rondgelopen en zijn uiteindelijk in een horeca gelegenheid gaan zitten.

Ik ben er ook enkele keren geweest buiten AVEN meets, dan uiteraard voor Bossche bollen ;), het Noordbrabands museum, en de Sint-Janskathedraal is ook de moeite waard om eens te bekijken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

CroatoaN82

Hoi Rosie,

Lijkt me erg leuk om in contact te komen met gelijkgestemden mensen en wat leuks te doen.
Ik woon in Oss dus dat is in ieder geval dichtbij beide steden.

Mocht er iets worden gepland ga ik graag mee.

Groeten  :)