Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Portretreeks Winq Magazine

Gestart door Matthijs van Els, juni 01, 2023, 12:13:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Matthijs van Els

[UPDATE]: bedankt voor al jullie positieve en bemoedigende reacties! We hebben inmiddels voldoende personen gevonden die willen meewerken aan deze portretreeks. Reageren is dus niet meer mogelijk. Nogmaals dank!
--------

Hi allemaal,

Mijn naam is Matthijs en ik ben redacteur bij queer magazine Winq (www.winq.nl). Voor een portretreeks over aseksualiteit en aromantiek zijn wij op zoek naar queer personen die hierover in gesprek willen gaan met ons. Ik heb inmiddels contact met NOA en mij werd getipt om ook op dit forum een oproep te plaatsen.

Het doel van deze reeks is het vieren van aseksualiteit en aromantiek en tegelijk het wegnemen van misvattingen, plus zorgen voor meer bewustwording bij onze lezers. Men spreekt vaak over de lhbtqia+ community, maar aan de 'a' wordt nog relatief weinig aandacht geschonken. Het lijkt ons mooi om hier door middel van een integere portretreeks een positieve bijdrage aan te kunnen leveren.

Praktische informatie:
Datum photoshoot & interview: donderdag 15 juni (max. 2 uur)
Locatie: Amsterdam
Publicatie soort: tekst + foto's
Publicatiedatum: 21 juli in print, later ook online op winq.nl

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Matthijs van Els

Beukennootje

Hallo Matthijs,

Leuk dat jullie aandacht aan aseksualiteit en aromantiek willen besteden! Ik ben zelf (nog) niet zo open over m'n aromantiek en aseksualiteit, dus ik sta zelf liever niet herkenbaar in een magazine. Hopelijk vind je snel mensen die hier wel aan willen meewerken:)

Edewecht

Dankjewel Matthijs voor je heldere en duidelijke uitnodiging. Hopelijk vind je iemand die hieraan mee wil werken.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Welkom!

Iemand vinden die met foto en al wil meewerken valt vaak niet mee. Ik ben daar zelf ook niet erg happig op... en ik ben al lang uit de kast. In tegenstelling tot veel mensen op het forum, veel mensen die hier komen zijn nog zoekende en niet uit de kast.

Maar soms lukt het en dat wens ik je toe!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Matthijs :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
En zoals Edewecht ook al terecht zegt: Bedankt voor een heldere en duidelijke oproep, dat zien we ook wel eens anders ;).

Zelf ben ik niet zo happig op artikelen met foto, niet zo zeer omdat ik niet uit de kast ben maar omdat ik het in algemene zin niet prettig vind.
Ik wens je veel succes met het vinden van de juiste persoon/personen voor deze reeks.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler