Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrienden en levensmaatje gezocht

Gestart door Lizzie_xx, juni 10, 2023, 10:13:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzie_xx

Hoi hoi!

Ik dacht laat ik toch maar hier een oproepje plaatsen om met wat meer mensen in contact te komen.

Om wat over mezelf te vertellen... ik ben 26 jaar, woon in de buurt van Rotterdam en ben nu druk bezig met het afronden van m'n master. Ik studeer in Utrecht in de richting van DNA onderzoek voor medische doeleinde.

Ik ben best wel een druk met van alles en nog wat, ik ben altijd bezig met allerlei hobbies, waaronder lezen, gamen, DND, films/series kijken, cosplays/props maken. Ben ook net begonnen met het oefenen van digitale art en doe een poging om Duits te leren.

Ben ook nogal een geek/fan van de grote franchises zoals star wars, marvel stranger things etc. F1 staat ook standaard aan bij mij thuis.

Ik vind het ook leuk om er op uit te gaan bijvoorbeeld naar museums enzo. En 1 ding wat vast staat is dat als ik een boekenwinkel spot ik daar altijd naar binnen moet. Ik heb ook een bucket list vol met concerten en landen waar ik graag naar toe wil!

Een ander iets wat misschien nog interessant is om te vertellen is dat ik een chronische maagziekte heb. Daardoor ben ik best wel gevoelig voor heel veel eten en moet ik daarmee best wel oppassen. Uitgaan naar een restaurant is iets wat ik wel gezellig vind maar eigenlijk ook wel eng vaak omdat het altijd een verassing is hoe m'n lichaam er op reageert. Zelfs als ik het eerder heb gegeten zonder problemen.

Ik zou ook graag ooit een gezinnetje willen hebben. (Adoptie/pleeg) Inclusief huisdieren.