Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eindwerk aseksualiteit

Gestart door *nick, februari 07, 2007, 06:49:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*nick

Gegroet!

Mijn eindwerk gaat over aseksualiteit en om deze tot een goed einde te brengen heb ik jullie hulp nodig. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze enquête in te vullen en hem daarna door te sturen naar mijn e-mail adres? nickvertessen911@hotmail.com

Alvast bedankt!

p.s: je kan de enquête best kopiëren in een word-document en daar de juiste antwoorden markeren of op een andere manier aanduiden. De bolletjes inkleuren is nogal moeilijk!

Enquête

Ik heb als leerling van een zesde jaar humane wetenschappen de opdracht gekregen een eindwerk te schrijven. Als onderwerp heb ik aseksualiteit gekozen. Om deze opdracht tot een goed einde te brengen durf ik uw medewerking te vragen voor deze enquête.
Het is de bedoeling dat u het antwoord aanduidt dat u het beste past, of antwoordt op de vraag.
Indien dit van toepassing is mag u meerdere antwoorden aanduiden.

1. U bent een:

0 man
0 vrouw

2. Van welk land bent u afkomstig?

3. In welke leeftijdscategorie bevindt u zich?

0  15 - 20 jaar     
0  21 - 30 jaar     
0  31 - 40 jaar
0  41 - ...

4. Bent u aseksueel?

0 ja
0 nee

5. Op welke leeftijd heeft u ingezien dat u aseksueel bent? 

... jaar


6. Heeft u zich reeds geuit als aseksueel?

0 ja
0 nee

7. Hoe reageerde uw omgeving toen u zei dat u aseksueel bent?

8. Heeft u het gevoel dat aseksualiteit een taboe is?

9. Hoe ziet u aseksualiteit? Met andere woorden, hoe zou u dit begrip definiëren?




10. Zijn de volgende stellingen juist of fout volgens u?

a)"Mensen die masturberen zijn niet aseksueel!"

0 juist      0 fout 

b) "Vooral vrouwen zijn aseksueel."

0 juist      0 fout

c) "Aseksualiteit is een aangeboren iets."

0 juist       0 fout


Bedankt voor uw medewerking!




Stev

Ook gegroet  :wave:

We zijn hier heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig dus als je wilt mag je een keertje vertellen waarom je dit onderwerp gekozen hebt.

En ja, ik probeer de lijst in te vullen  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

*nick

Hallo,

Ik heb het onderwerp gekozen omdat ik er een aflevering van had gezien op open en bloot, en het me wel intrigeerde. Ik had de term nog maar 1 keer gebruikt, en dan nog wel fout (werk voor school in het 5e jaar). Nu ik alles wat onderzocht heb blijkt aseksualiteit toch niet zo simpel te zijn als eerst gedacht!

Ik hoop dat er velen op dit forum even de tijd kunnen vinden om dit in te vullen, je bewijst me een grote dienst!

groeten!  :)

Jovi_Hobbes

Hoi Nick,

Ik heb zojuist een ingevulde lijst naar je gemaild. Veel succes ermee en erg tof dat je dit onderwerp hebt gekozen  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik heb Nick ook een ingevulde lijst gestuurd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

*nick

Bedankt allemaal!

Ik heb er echter nog véél meer nodig (nu heb ik er 4)..
Nog mensen die een student willen helpen?  ;D

Ereinion

Ik stuur hem morgen naar je op! Heb nu geen tijd om me er in te verdiepen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Er zijn hier op dit moment zo weinig mensen actief dat ik bang ben dat er geen respons meer komt. En andere optie is een PM-bericht maar dan in overleg met de moderators, lijkt me?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Je bedoeld zodat iedereen tegelijk de pm krijgt, zonder dat je steeds iedereen aan hoeft te klikken? Dat kunnen we wel doen.
Nick, laat maar weten als je dat wilt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik bedoelde eigenlijk dat jij of Myra een selectie(voorstel) voor Nick zouden kunnen maken omdat het weinig zin heeft om iedereen te benaderen denk ik. Bovendien zou een "ongevraagde" vragenlijst enige irritatie kunnen oproepen. Of ben ik TE voorzichtig?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Dat kan natuurlijk ook, maar ik dacht dat we via een nieuwsbrief iedereen op de enquete kunnen attenderen, met een link erbij. Dat lijkt me niet zo'n probleem, toch...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Prima! Voor zover mensen de optie "kopie naar eigen e-mail adres" aan hebben staan. Anders bereik je nog niemand vrees ik  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Volgens mij moet je erg opletten om die optie uit te zetten. Ik wist eerst niet eens dat ie er was, maar hij stond wel gewoon aan. Handig!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Stev op februari 14, 2007, 05:34:11 PM
Prima! Voor zover mensen de optie "kopie naar eigen e-mail adres" aan hebben staan. Anders bereik je nog niemand vrees ik  :-\

Wat is dat ? En hoe doe ik dat ? * Peter bloost *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Citaat van: *nick op februari 13, 2007, 02:44:33 PM
Bedankt allemaal!

Ik heb er echter nog véél meer nodig (nu heb ik er 4)..
Nog mensen die een student willen helpen?  ;D

Ik heb hem ook  ingevuld en naar je opgestuurd... :)