Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

100

Gestart door Triple a, februari 08, 2007, 11:33:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Het is Donderdag, Februari 8, 2008
Het ijskoud.

Een goede dag verder!




*did that make any sense at all?

myra

that really made sense! you're becoming good at Dutch! :visibility:

(it's chilly here as well, we had some snow in the morning)

Sismo

Ja, het was duidelijk, behalve dat het donderdag 8 februari 2007 is, tenminste... hier in Europa!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Triple a

Citaat van: myra op februari 08, 2007, 11:36:50 PM
that really made sense! you're becoming good at Dutch! :visibility:

(it's chilly here as well, we had some snow in the morning)

I"m much better at reading it than writing it. Of course, I guess I can't prove that. How would I know if I were reading it wrong?



petra1963

Dan zou jij het wel aan onze antwoorden merken, denk ik.. en wij het aan de jouwe.. Dus dat zou wel goed komen !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nu nog leren op de kalender te kijken  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a

ON all the substitute teaching papers I had to filll out today, I wrote the date as being February 16.

petra1963

Hoe  het jaar in elkaar zit... en de agenda... dat is blijkbaar nog nieuw voor je ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :rollol: en ik altijd maar denken dat Amerika qua tijd op Eruopa achterloopt, maar dat heb ik dus weer helemaal mis  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, Amerikanen denken vaak dat Europa een soort achtergebleven Open Lucht Museum is.. Het kan dus blijkbaar nog veeeeel erger.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ach, de systemen op mijn werk stonden vandaag op 13 februari 2023. Blijkbaar hebben we dan geen licht meer, want die deden het niet, zo kwamen we er achter.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Een vooruitziende blik!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

O, dat zet ik even in mijn agenda: 12 februari 2023: heel veel kaarsen kopen ivm lichtuitval morgen  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja  Ereinion, ik hoop dat jullie bij V& D nog veel kaarsen over hebben uit de Kerstverkoop.. kun je die vast apart leggen voor 12 februari 2023. :D

En vlak de Maya -kalender niet uit !  ;D Die houdt op in 2012 ! Allerlei onheilsprofeten ( en alternativo's !) hebben zich inmiddels gemeld dat de wereld dan op houdt te bestaan.. Tenzij... de mens zich bekeert van zijn/ haar zondige leven.. In dit geval: het milieu steeds verder verpesten. Die mensen die zich in leer en leven werkelijk bekeerd hebben ( de weinigen geredden, de 'chosen few', de 144.000 uit het boek Openbaringen uit het Nieuwe Testament) zullen het overleven..

Nou is het milieu wereldwijd een serieus probleem, en ik probeer ook sober te leven. Voor we het weten helpen we als menselijke soort ook onszelf om uit te sterven..
Maar het schema dat ik hierboven noemde past mij een beetje te toevallig in eeuwen en eeuwen eerst joodse en daarna christelijke donderpreken... over de Hand Gods, de Dag des Heren en uiteindelijk Het Einde der Tijden..

Dus vergeef mij, dat ik een beetje sceptisch ben.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 13, 2007, 09:21:32 PM
O, dat zet ik even in mijn agenda: 12 februari 2023: heel veel kaarsen kopen ivm lichtuitval morgen  :rollol:

Jovi, da's dan een zondag. En misschien is er dan helemaal geen koopzondag. Zit je nog zonder kaarsen.

Peter, je kunt maar beter sceptisch zijn. Als je er toch werkelijk vanuit gaat dat over 6 jaar de wereld vergaat, wat voor leven heb je dan nu?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.