Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ben jij voor mij dé ware? Vrouw (34) zoekt leuke, lieve man.

Gestart door Ava, augustus 25, 2023, 04:06:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ava

Hoi allemaal,

Ik ga nu toch maar eens de stap wagen om hier zelf een berichtje te plaatsen.

Ik ben een vrouw van 34 jaar oud. Woon op het randje van de provincie Utrecht (Gelderland). Ik ben heteroromantisch aseksueel.

Wat ik hoop te vinden is dé ware, ofwel een langetermijnrelatie. Ik ben op zoek naar een lieve, zorgzame man tussen de 29 en 50 jaar oud.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te wandelen en te fietsen, het liefst in de natuur (het bos). Ook houd ik erg van culturele uitstapjes. Zo vind ik het leuk om kastelen en steden te bezoeken. Ik kan ook erg genieten van een hapje en een drankje op het terras en lekker uit eten gaan. Daarnaast vind ik het heerlijk om gewoon lekker knus thuis te zijn en een filmpje/ serie te kijken.

Ik ben momenteel werkzaam in het sociale werkveld, heb geen onregelmatige werktijden. Ik heb een groepje vriendinnen om me heen waar ik close mee ben en verder is mijn familie erg belangrijk voor me. Ik ben vegetariër en ik drink geen alcohol, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als mijn partner dit wel doet. Niet onbelangrijk om te vermelden, ik heb geen biologische kinderwens. Mocht je al kinderen hebben, dan is dit zeker geen dealbreaker.

Als het je leuk lijkt om me te leren, dan zie ik je berichtje wel tegemoet komen. Reisafstand is voor mij geen probleem (Nederland of België).

Liefs,

Ava (niet mijn echte naam)

Jur

Hoi Ava,

Ik ben Jur, 39, rustig, enigszins verlegen en ben ook hetero romantisch aseksueel. Ik heb mijn eigen huisje in Enschede en ben nu ook maar eens een beetje opzoek naar een leuke dame aan mijn zijde.

Lijkt het je leuk om elkaar te leren kennen?

xxx

gideon

Hoi Ava,

Leuk bericht heb je geschreven. Ik zie wat gezamenlijke interesses. Als je contact wil dan kan je me altijd een pm sturen.

Groetjes, Gideon.

Ava

Dag Jur en Gideon,

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben op mijn post.

Ik weet niet zo goed hoe ik hier openbaar persoonlijk kan reageren.

Ik heb even een DM gestuurd.

Liefs,

Ava