Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe laat is het? Wandeltijd! :D

Gestart door PallaS., augustus 28, 2023, 10:00:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

Op zondag 24 september trekken we weer de schoenen aan, en gaan we op pad! Het plan is om richting de Biesbosch te trekken, en we zijn nu druk bezig met een route uitzoeken. Meer informatie volgt nog z.s.m.  :ace-hartje: Wil je ook mee? Laat een berichtje achter - we houden je op de hoogte!  :D

Jaap

Vroeg me af hoe laat het was, dus klikte op dit topic.
Maar ben er niet veel wijzer van geworden want volgens mij valt 24 september op een zondag dit jaar...  ;)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Citaat van: Jaap op augustus 28, 2023, 12:59:30 PMVroeg me af hoe laat het was, dus klikte op dit topic.
Maar ben er niet veel wijzer van geworden want volgens mij valt 24 september op een zondag dit jaar...  ;)
LOL  :schater:  dank je voor je oplettendheid :D

Jaap

Zie dat je het al hebt aangepast naar zondag.
Alvast veel plezier gewenst voor de wandeling, ik zal er zelf niet bij zijn.
Ondanks dat ik wel graag een stukje wandel is de afstand tot de Biesbosch me te ver.

PallaS.

Hoe laat is het? Wandeltijd! 🥾😁

☀️ Op zondag 24 september trekken we weer de wandelschoenen aan, en dit keer gaan we de Biesbosch verkennen! We verzamelen om 11:30 op Station Dordrecht Stadspolders. We wandelen dan zo'n 16 km. Na zo'n 5 uur eindigen we bij bushalte Slangenburg, waar we de bus weer terug naar het centrum van Dordrecht pakken.

🥙 Wil je nog even blijven plakken? Dat kan, want er zijn genoeg leuke restaurantjes in Dordrecht!

🍁 Ga je ook mee? Laat het even weten door een reactie te plaatsen of een DM te sturen. Als je, kan je tevens worden toegevoegd aan onze wandel-whatsappgroep. In ieder geval tot de 24ste! 😊

Marli

Hi PallaS.!

Superleuk zo'n wandeling  :D  Helaas kan ik komende zondag niet. Wordt die appgroep die je noemt vaker gebruikt om wandelingen te plannen? Dan zou ik daar wel aan toegevoegd willen worden. Het lukt me niet om je een DM te sturen; misschien kan je er een naar mij sturen?

Groetjes!

Koffie

Je kunt op dit forum pas iemand een PB sturen, als je tenminste 1 bericht op het forum hebt staan. Dat heb je nu, op dit moment heb je een 1 staan bij je berichtenaantal. Dus nu zou je een PB moeten kunnen sturen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

PallaS.

Yes! Het was even spannend, maar het weer wordt fantastisch morgen. Trek je wandelschoenen aan, tot op Station Dordrecht Stadspolders!

PallaS.

Nog even een kort verslagje :D

Met zo'n dertien mesnen hebben we een toffe wandeling gemaakt bij de Biesbosch, bij Dordrecht. Prachtig weer, goed gezelschap, een iets avontuurlijke pad, en een gevierde verjaardag! ;)

Voor herhaling vatbaar :)

Heb je ook zin om mee te gaan na het lezen? Hou het forum in de gaten, want een nieuwe wandeling is al in de maak!