Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel over aseksualiteit

Gestart door Zoë Daniëls, oktober 02, 2023, 06:01:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zoë Daniëls

Hi allemaal,

Mijn naam is Zoë Daniëls en voor mijn studie ben ik bezig met het schrijven van een achtergrondverhaal over aseksualiteit. Hiervoor zoek ik mensen die zich identificeren met deze seksualiteit en het leuk zouden vinden om met mij in gesprek te gaan.

Er bestaat een kleine kans dat deze gepubliceerd wordt in de PS (weekendbijlage van Het Parool). Ik begrijp dat het kan gaan om persoonlijke en gevoelige verhalen, daarom is het mogelijk om anoniem in mijn verhaal te verschijnen.

Met mijn verhaal wil ik meer begrip en bewustzijn creëren rondom aseksualiteit. Naar mijn mening is dat er namelijk nu nog te weinig.

Als het je leuk lijkt om mij hierbij te helpen kun je een mailtje sturen naar zoedaniels04@gmail.com

Alvast heel erg bedankt! :hart1:

Groetjes,

Zoë Daniëls

Koffie

Dank je wel voor je interesse. Dat stel ik altijd erg op prijs. :highfive1:

Als mensen deelnemen, hoe gaat dit in zijn werk? Gaat dat schriftelijk, telefonisch, moeten mensen naar locatie komen, of reis jij naar de mensen die je interviewt toe?
Ik lees (gelukkig ;) ) niets over een foto, maar vaak is de hoop dat mensen met foto en al in de krant willen verschijnen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Zoë Daniëls

Hi,

Het liefst interview / heb ik een gesprek in persoon, maar het is natuurlijk ook mogelijk om dit telefonisch te doen. Als het in persoon is, ben ik bereid om voor een locatie te zorgen of om naar een gewenste locatie te komen.

Een foto is inderdaad zeker niet nodig. Ook is het zo dat de kans dat het in Het Parool verschijnt erg klein is. Maar ik heb het er toch bij benoemt, omdat de kans er wel is.

Ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven. Stel anders gerust nog meer vragen :)

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit :cake:  :cake:  :cake:

Ik heb geen interesse om mee te werken, wel wil ik je veel succes wensen met het vinden van de juiste kandidaat en met het maken van het verhaal.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Zoë Daniëls


Koffie

Wat voor studie doe je?

Hoe is je interesse in asekualiteit ontstaan? Wat maakt dat je juist aseksualiteit uit de taboesfeer wilt halen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Heb vandaag even geen tijd om te mailen, maar dacht zet het hier even neer dat ik best wil proberen mee te werken :) Vandaag ben ik bezig met de verjaardag van mijn moeder, dus even heel erg afgeleid
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Ik zit erg in twijfel wat betreft mijn energie momenteel. Ik wil veel meer dan me lukt. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie