Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maatje (M/V/X)

Gestart door AceVentura, oktober 08, 2023, 12:17:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik ben al jaaaaren actief hier op het forum, toch heb ik nog nooit een oproepje in het contacthoekje geplaatst, daar komt bij deze verandering in :).

Zoek ik dan iemand? Ja, ik zoek iemand, en wel een maatje. Gewoon iemand om leuke dingen mee te doen en goede gesprekken te hebben. Mocht er uit de vriendschap meer ontstaan dan sta ik daar voor open, maar dat is voor mij niet het belangrijkste. In de loop van de tijd heb ik ontdekt dat zowel overeenkomsten als verschillen in interesses leuk kunnen zijn dus dat maakt me niet zo veel uit. Het enige wat voor mij onacceptabel is is iedere vorm van roken.

Wat vind ik dan leuk om te doen? Pretparken (Efteling :cheerleader:), shoppen, wandelen, dansen, uit eten gaan, musea bezoeken en naar concerten gaan. Als we elkaar wat beter kennen kunnen we misschien ook samen een reis maken. In algemene zin houd ik wel van actieve dingen, in een sauna of bakkend in de zon zal je mij niet tegenkomen :).

Verder wil je misschien weten dat ik nu 45 ben (verder vind ik leeftijd niet zo boeiend) en dat ik in Den Haag woon (ik zou het fijn vinden als de reistijd tussen ons hooguit ca. 1 uur is). Ik werk full time, dus als we iets gaan doen zal dat voornamelijk in de weekenden zijn.

Lijkt het je leuk? Stuur me dan een PM via het forum. Ik ben nogal gesteld op privacy dus ik doe niet aan (a)sociale media, messenger apps, enz., ik ben meer van het bellen en SMS'en :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Nina 56

hi, misschien kunnen we samen eens een museum bekijken?

AceVentura

Bedankt voor je berichtje Nina.
Als je interesse hebt kan je me een persoonlijk berichtje sturen, dan kunnen we elkaar een beetje leren kennen en misschien iets afspreken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

M'n berichtje is inmiddels een aardig eind naar beneden gezakt in de lijst met topics, maar ik ben nog steeds op zoek. Nu dus even een bericht om 'm weer wat meer onder de aandacht te brengen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Spijtig dat ik zo ver woon he. Hou ook van alle dingen die je opsomt en ben een leeftijdsgenoot (1979):cheerleader:

AceVentura

Dat is zeker jammer.
Als je dat leuk vind kunnen we (buiten de Efteling) wel eens kijken of er andere leuke dingen zijn waarbij de reistijd voor ons beiden goed te doen is. Ook delen van België zijn voor mij goed bereikbaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler