Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Daar gaan we weer….

Gestart door Dame blanche, oktober 11, 2023, 12:38:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Koffie

Niet omdat ik tegen seksspeeltjes ben, maar ze zo in de supermarkt tegenkomen zou ik echt gek vinden. En niet passend, en het idee staat me tegen. Ik ben op die manier niet opgegroeid. Ik weet dat een maatschappij verandert, maar niet alles vind ik natuurlijk een prettige verandering.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Het voelt voor mij ook als een verkeerde plek. Aan de andere kant: condooms liggen ook in de supermarkt, sterker nog, hier bij de lokale AH liggen ze zelfs tussen de snoepjes bij de kassa :o.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Oh dat heb ik hier mij mijn supermarkten nog niet gezien. Straks liggen ze letterlijk tussen de komkommers en de tomaten, wat dan wel weer past bij voorlichtingen waarbij ze om deze dingen worden voorgedaan. ;)

Ik vind een condoom toch een wat minder in het oog vallend ding dan allerlei flink grote en vaak behoorlijk in het oog springende seksspeeltjes.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

En toch...  :-\  Liever dat dan wapentuig, speelgoedwapentuig, fight-mannetjes, games vol geweld en vol vijandbeelden. Naar mijn mening zijn we die dingen al te gewoon gaan vinden.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat is zeker waar Edewecht.

Ergens in een ander topic zei ik ook al: We doen soms moeilijk over alles rondom seks(ualiteit), dat is iets wat we zelf zo gemaakt hebben.

Wat mij betreft gaat de verbazing bij mij in de super vooral om de plek, want dat ze bij een super te vinden zijn maakt het alleen maar laagdrempelig toegankelijk en dat is goed. Letterlijk tussen de chocolade repen vind ik dan toch wel weer heel bijzonder.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler