Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (28) zoekt maatje

Gestart door Anoniem.95, oktober 29, 2023, 11:05:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anoniem.95

Hoi allemaal,

Een tijd terug heb ik hier ook een oproep geplaatst. Ik heb mijn maatje helaas nog niet gevonden en daarom doe ik hierbij een nieuwe poging :)

Ik ben een vrouw van 28 jaar en woon in Zuid-Holland. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als Management Assistente in het onderwijs. In mijn vrije tijd ben ik regelmatig in de sportschool en op de tennis-/padelbaan te vinden. Daarnaast vind ik het ook fijn om te wandelen of een tochtje te maken op mijn elektrische fiets. Ik luister graag naar (voornamelijk house)muziek of een interessante podcast en vind het ook heerlijk om een vlog of serie te kijken. Ik vind het fijn om tijd door te brengen met vriendinnen en familie, maar heb ook zeker tijd voor mezelf nodig. Een persoonlijk feitje is dat ik autisme heb, waardoor ik de wereld net iets anders ervaar dan anderen.

Het lijkt me erg fijn om een maatje (M) voor het leven te vinden. Iemand bij wie ik volledig mezelf kan zijn, bij wie ik alles kwijt kan, met wie ik diepgaande gesprekken kan voeren, waar ik hard mee kan lachen en leuke dingen mee kan ondernemen. Ik ben zelf hetero-romantisch en heb geen behoefte aan seksueel contact.

Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen of heb je een vraag aan mij, dan zie ik je berichtje graag tegemoet! :D


gideon

Hoi anoniem,

Leuk bericht heb je geschreven. Ik zou wel in contact met je willen komen.
Ik woon overigens in Gelderland, dus weet niet of je dat een problem vind.

Groetjes, Gideon (mijn echte naam vertel ik je misschien ooit eens ;)

jel92

Hoi! Ik weet niet of je nog actief bent op dit forum, maar ik woon ook in Zuid-Holland en je oproepje spreekt me erg aan. Ik ben 31 jaar. Hoor het graag als je interesse hebt!