Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Walking in a Winterwonderland

Gestart door PallaS., november 14, 2023, 03:37:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

📣 Alvast een vooraankondiging: de volgende ace hike staat gepland op 21 januari 2024! We gaan richting Castricum, in Noord-Holland 🌊 Meer informatie over deze winterwandeling volgt komende maanden.  🥾❄️ Tot dan!

📣 An early heads-up: another ace hike is in the making! The date? 21 January 2024. The location? Castricum, in North-Holland 🌊 More information on this winter walk will follow in the upcoming months. 🥾❄️ See you there!

AceVentura

Een aantal jaren geleden kwam ik heel regelmatig in de omgeving van Castricum, het is erg mooi daar :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Nox

Ik kom uit die omgeving en het lijkt me leuk om hieraan mee te doen!

Pons

@Nox,

Leuk dat je mee wilt! Het plan is om 10:45 te verzamelen op station Castricum. We kijken nu naar een route van rond de 14-15 km door de duinen en over het strand. Met de optie om even te stoppen in het strandpaviljoen aldaar.

Je bent van harte welkom :)

PallaS.

#4
Je was me net voor @Pons ;)

Bij deze de officiële aankondiging 🥁

Op zondag 21 januari gaan we weer wandelen! Om 10:45 verzamelen we op Station Castricum. Kijk uit voor een paarse rugzak ;)

Het plan is om een een ronde dwars de historische duinlandschap en langs zee lopen:

 https://www.komoot.com/tour/1412332344?ref=aso&share_token=avUfFcNcmTRCczrL2hpwwn3SM820QPfM1k1RlANg8hm9w2ewwU

De route is zo'n 14 km lang, en halverwege is er de mogelijkheid om te stoppen bij een strandtentje in Castricum aan Zee. Kom je ook mee? 🌊 Laat een berichtje achter of stuur een PB, zodat we niet per ongeluk zonder jou vertrekken.

Sea you there!

----------------------------------

We're going on a hike again, and this time on Sunday 21 January! We meet at Castricum Station at 10:45 AM. Look out for a purple daypack  ;)

The plan is to hike straight through the historic dune landscape to the sea, and back:

https://www.komoot.com/tour/1412332344?ref=aso&share_token=avUfFcNcmTRCczrL2hpwwn3SM820QPfM1k1RlANg8hm9w2ewwU

The hike is 14k, and there is a possibility to have a break together at a local beach tent at Castricum aan Zee. Come and join us! 🌊 If you're interested, leave a post or send a PM, so we won't accidentally leave without you.

Sea you there!

Nox

Ik vrees dat het hem dan toch niet gaat worden voor mij. Aangezien ik niet getraind ben in wandelingen, is een wandeling van ca. 14-15 km door de duinen nog te hoog gegrepen voor me.

Daarnaast zit ik deze week ook vrij krap in mijn tijd. Ik ben docent op twee scholen en zit vlak voor / middenin de toetsweek op iedere school, en het maken van proefwerken en schoolexamens kost toch altijd meer tijd dan je zou willen. :(

Maar ik wens jullie sowieso veel plezier! Het is een mooi gebied!

PallaS.

Jammer, maar ik snap 'm helemaal! Veel succes met de toetsweek, en tot een volgende keer.  :cake:

AceVentura

Het lijkt me leuk om mee te doen, voor nu houd ik het weer nog even in de gaten. Ik zie voor zondag sneeuw op het programma staan en ik moet een aardig stuk rijden om bij het beginpunt aan te komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

DeStoker

Ik ga m'n best doen om er bij te zijn!
Maak je dus niet bezorgd over de dag van morgen, want de dag van morgen zal zich wel bezorgd maken over zichzelf. Iedere dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad. (Matteüs 6:34.)

AceVentura

Als ik zo naar de weersverwachting kijk dan laat ik deze mooie wandeling toch even aan me voorbij gaan.

Veel plezier voor wie wel gaan :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Citaat van: DeStoker op januari 19, 2024, 09:13:14 PMIk ga m'n best doen om er bij te zijn!

Gezellig! :cake:


 
Citaat van: AceVentura op januari 20, 2024, 09:19:56 AMAls ik zo naar de weersverwachting kijk dan laat ik deze mooie wandeling toch even aan me voorbij gaan.

Veel plezier voor wie wel gaan :cheerleader:
Tot de volgende keer :paars-hartje:

PallaS.

We staan bij het Huis van Hilde, uit de wind

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler