Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Partner voor wereldheerschappij gezocht (M24 met humor)

Gestart door Mitch, december 09, 2023, 10:12:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mitch

Fijne dag,

Ik ben Mitch 24 jaar. Ik hou van lachen en grappen maken maar ik ben soms ook heel serieus. Ik ben meestal aan het studeren, onderwerpen onderzoeken of een boek aan het lezen. Ik ben geïnteresseerd in IT, psychologie en nog andere dingen. Ik ben 4 a 5 keer per week in de gym omdat je naast slim ook sterk moet zijn natuurlijk.

Ik ben opzoek naar een dame. Er zijn verschillende dingen die ik specifiek wil in een vrouw maar een deal breaker is humor.

Stuur een reactie of bericht zodat wij elkaar kunnen leren kennen.

Koffie

Welkom! Ik ben niet op zoek, maar ik moest zo lachen om je post!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Gara

Gesproken met de autoriteit van een heerser. Denk wel dat een vrouw die een zelfverzekerde man zoekt enthousiast over je is, Mitch!

(en mocht je ooit wereldheerser worden, wij staan aan jou kant hè)  ;)

HSP-ertje

Puur om je te helpen, ik zou als ik jou was je bericht aanpassen naar "een deal breaker is geen humor", want ik denk dat je dat bedoelt. Komt verwarrend over.

Rosa

#4
verwijderd.

Edewecht

Citaat van: M.K op februari 19, 2024, 03:17:42 PMHi, lijkt me gezellig! Ik kan je geen privé bericht sturen alleen!
Dat komt omdat Mitch inmiddels 'Gast' is, wat betekent dat hij/zij haar/zijn account heeft beëindigd.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)