Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum update op 16 december om 12:00

Gestart door AceVentura, december 09, 2023, 02:05:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Volgende week, op 16 december, zal ik het forum voorzien van een kleine update.
Ik ga daar rond 12:00 uur mee beginnen en dat zal ongeveer 15 minuten duren. Gedurende die tijd staat het forum in "onderhoudsmodus" wat betekend effectief dat je niets met het forum kan doen :).

Als de update klaar is ... zal je daar niets van merken :schater:, er zijn geen grote wijzigingen dus alles blijft zoals het is. Misschien vraag je je dan af waarom ik het doe? Is dat om bij de blijven met de software, anders gaan we achter lopen en hebben we ik er later veel meer werk aan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Bij deze even een kleine herinnering dat dit straks om 12:00 gaat gebeuren :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het is inmiddels alweer klaar en heel soepel gegaan :cheerleader:

Als het goed is merk je er bijna niets van, mocht je toch ergens tegenaan lopen dan kan je dat in dit topic laten weten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ah, ik kwam al even neuzen, om t zien of de kust weer veilig was. Super dat je het weer op orde hebt gemaakt. :D
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)